کد خبر 722471
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
کولاکوویچ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای من نتیجه دیدارهای تدارکاتی مهم نیست و هدفم برطرف کردن ضعف‌های بازیکنان است.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه سه شنبه شب در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود در شهر «پودگوریتسا» کشور مونته نگرو به مصاف تیم ملی این کشور رفت.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در نخستین مسابقه تدارکاتی خود سه بر دو به پیروزی رسیدند تا در اولین میدان نیمه رسمی فاتح میدان باشند.

ایگور کولاکوویچ بعد از نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه ایران و مونته نگرو یادآور شد: این نخستین مسابقه تیم ملی والیبال در سال 2017 بود.

وی تصریح کرد: خوب است که بتوانم شاگردانم را در موقعیت بازی ببینم چون همانطور که می دانید تیم ایران در حال حاضر در منطقه پشت خط زن کمی مشکل دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه در مسابقه نخست با تیم ملی مونته نگرو اشتباهات زیادی داشتیم، گفت: باید این اشتباهات برطرف شود. تیم ایران در حملات اول هم دچار مشکل است و شاید دلیلش این باشد که تمرکز اصلی بازیکنان روی دفاع است.

وی درباره تیم مونته نگرو افزود: تیم بدی نیست، در گروه سوم لیگ جهانی بازی میکند و سال دیگر هم به احتمال زیاد در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت خواهد کرد. این تیم در مسابقه با ایران بیشتر از توان خود بازی کرد.

کولاکوویچ با یادآوری اینکه برای من نتیجه دیدارهای تدارکاتی اصلا مهم نیست، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه با مونته نگرو در پنج ست خیلی خوب بود چون من تا کنون نتوانستم ارزیابی از بازیکنان تیم ایران داشته باشم. نتیجه دیدار بعدی را نیز همانند این مسابقه پیش بینی می‌کنم.

سرمربی مونته نگرویی تیم ملی والیبال ایران درباره احساسش در دیدار با تیم ملی کشورش تاکید کرد: خوب آسان نیست و نمی‌توانم احساساتم را بیان کنم. من بازیکنان زیادی را در مونته نگرو می شناسم.

وی با تاکید بر اینکه به پرچم ایران احترام میگذارد، گفت: من با تیم مونته نگرو کار کردم و حتی از تیم صربستان هم بیشتر با آنان در ارتباطم. لحظه سختی است اما در ورزش این موضوع طبیعی است و اینکه میتوانم بازیکنان تیم ایران را محک بزنم، خیلی خوب است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس