تئاتر

نمایش محیطی «روزی روزگاری...» از تولیدات انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سال جاری، با استقبال وسیع مردمی در استان سیستان و بلوچستان مواجه شده است.

به گزارش مشرق،‌ این نمایش به کارگردانی مهدی زمین پرداز بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تهیه و تولید شده است و قرار است با هدف تقویت روح اتحاد و همبستگی در اقوام ایرانی خصوصاً مردم استان‌های مرزنشین و آَشنایی مردم نقاط کمتر توسعه یافته کشور، با هنر نمایش در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و منطقه آزاد اروند روند اجراهای خود را ادامه دهد.
این نمایش در مدارس و فرهنگسراهای شهرهای چابهار، روستای مرادآباد، سینما ساحلی مکران و روستای «کمب»، پرجمعیت‌ترین روستای ایران تا کنون اجراهای خود را در میان استقبال عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان انجام داده است و قرار است پس از عبور از استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان روز سوم خردادماه همزمان با آزادسازی خرمشهر به کار خود پایان دهد.
لازم به ذکر است تولید این نمایش در انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس درسال جاری، با هدف تمرکز زدایی از پایتخت و گسترش ضریب نفوذ انجمن در اقصی نقاط میهن اسلامی و نیز آشنایی مردم استان‌های مرزنشین با هنر نمایش صورت پذیرفته است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس