کد خبر 721620
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
سیامک نعمتی

بازیکن فصل گذشته تیم پیکان گفت: از پرسپولیس پیشنهاد دارم اما دوست دارم به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم و به دنبال بازیکن ذخیره یا تعویضی بودن،‌ نیستم.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی درباره سالی که همراه با پیکان گذراند، گفت: بعد از سال خوبی که در لیگ دسته یک داشتیم و قهرمان شدیم، با حفظ اسکلت اصلی تیم و اضافه شدن چند بازیکن باتجربه، امسال وارد لیگ برتر شدیم که البته هدف ما نیفتادن به لیگ دسته اول بود، اما خوشبختانه تا نزدیکی کسب سهمیه آسیایی هم پیش رفتیم. شاید به خاطر اینکه در ابتدای نیم‌فصل دوم نتایج خوبی نگرفتیم به کسب سهمیه آسیایی نائل نشدیم، اما به نظرم در بهترین رتبه قرار گرفتیم.

وی در خصوص آینده خودش هم اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه پیکان به پایان رسیده و بازیکن آزاد هستم. خوشبختانه امسال سال خوبی داشتم و به دنبال این هستم که در سال‌های بعدی شرایط بهتری هم داشته باشم. باید ببینم در روزهای آینده چه شرایطی برایم رقم خواهد خورد.

نعمتی درباره اینکه بحث پیشنهاد پرسپولیس به وی مطرح شده، تصریح کرد: بله،‌این قضیه صحت دارد و دو، سه بار از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس با من و چند بار با مدیر برنامه‌هایم تماس گرفته شده است. من چند پیشنهاد خوب دارم و منتظرم ببینم در روزهای آینده چه اتفاقی رقم می‌خورد. البته صحبت‌هایی از لیگ قطر، لیگ هلند و لیگ فرانسه با من مطرح شده و اولویت این است که بتوانم به اروپا بروم، اما اگر این اتفاق رخ نداد، بهترین گزینه را در بین تیم‌های داخلی انتخاب می‌کنم.

بازیکن فصل گذشته تیم پیکان درباره اینکه در صورت حضور در پرسپولیس باید با رقبای سرسختی برای فیکس شدن رقابت کند،‌ افزود: کار که قطعاً سخت خواهد بود، اما مطمئناً هر بازیکنی آرزو دارد روزی در پرسپولیس، استقلال، سپاهان یا ذوب‌آهن بازی کند. من هم مطمئناً برای تیم آینده‌ام مشورت خواهم کرد، اما ابتدا منتظر لیست خروجی و ورودی تیم‌ها می‌مانم. از طرفی پرسپولیس قهرمان ایران شده و طبیعی است که اکثر بازیکنانش را حفظ می‌کند. من هم دوست ندارم به عنوان بازیکن ذخیره یا تعویضی به پرسپولیس بروم. امسال، سال جام جهانی است و می‌خواهم پیشرفت کنم. دوست دارم جایی باشم تا بازی کنم، چون این توانایی را در خودم می‌بینم که بتوانم به تیم ملی دعوت شوم.

وی ادامه داد: در مورد تیم‌های اروپایی هم باید بگویم که پیشنهاد رسمی به من نرسیده، اما مدیر برنامه‌هایم پیگیر کارهایم است. چند فیلم من برای باشگاه‌های اروپایی ارسال شده و فکر می‌کنم تا آخر اردیبهشت تکلیف من هم مشخص شود. امسال اگر بتوانم به اروپا بروم، خیلی برد کرده‌ام.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس