اربعین

جمشید گودرزی ضمن توصیه به موکب‌داران جهت تسریع ثبت نام در طرح ساماندهی گفت: تا کنون استقبال خوبی از این طرح از سوی موکب‌داران انجام شده است.

به گزارش مشرق، جمشید گودرزی درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام و تشکیل پرونده برای موکب‌داران در ایام اربعین 96، گفت: الحمدلله استقبال و مراجعات خوبی از سوی موکب‌داران به دفاتر استانی ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت ثبت‌نام در طرح ساماندهی موکب‌داران و دریافت پرونده فعالیت صورت گرفته است.

وی ضمن توصیه به موکب‌داران جهت ثبت‌نام هر چه سریعتر در این طرح به جهت عدم ازدحام در آستانه اربعین و اوج فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیت تصریح کرد: توصیه‌ام به موکب‌داران آن است که آنها با توجه به برنامه‌ زمانبندی انجام شده به دفاتر استانی و شهرستانی ستاد بازسازی عتبات عالیات مراجعه و ثبت‌نام کرده و پرونده فعالیت تشکیل دهند تا ما هم بتوانیم در زمانبندی مناسب، پرونده‌ها را بررسی و مجوز فعالیت صادر کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با ساماندهی موکب‌داران و تشکیل پرونده فعالیت برای آنها در ایام اربعین خدمات مناسبی برنامه‌ریزی شده و بتوانیم رفاه بیشتری را در این ایام به زائرین اباعبدالله الحسین ارائه کنیم.

وی افزود: بعد از آغاز طرح ساماندهی موکب‌داران و ارائه پرونده فعالیت به آنها از روز مبعث تا کنون بیش از 20 درصد از موکب‌داران بر اساس پیش‌بینی‌های ما در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که بر همین اساس می‌توانیم اعلام کنیم که استقبال خوب بوده است.

قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین 96 درباره آخرین مهلت ثبت‌نام موکب‌داران در طرح ساماندهی آنها خاطر نشان کرد: مهلت خاصی برای پایان طرح ساماندهی موکب‌داران در نظر گرفته نشده اما چون این طرح برای ساماندهی فعالیت آنها است قاعدتاً باید تا قبل از ایام اربعین این موضوع پایان پذیرد ضمن اینکه با توجه به فرصت چندین ماه تا اربعین 96 (آبان) بهتر است که موکب‌داران هر چه سریعتر روند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در شرایط عادی پرونده موکب‌داران را بررسی کرده تا مجبور نشویم در مقطع زمانی نزدیک به اربعین این کار را در زمانی که فشار کار بالاست انجام دهیم، به همین جهت در این ایام که فرصت زیادی وجود دارد صدور پروانه موکب‌داران با سرعت انجام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    0 0
    خدایا اربعین رو قسمت ما هم بفرما آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس