کد خبر 720868
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
ویدال

آرتورو ویدال نسبت به بخشش محرومیت مسی از سوی فیفا جبهه گرفت و تاکید کرد قوانین فوتبال برای او فرق دارند.

به‌ گزارش مشرق، گلوبو نوشت: بعد از اینکه فیفا لیونل مسی را به دلیل توهین به داور در بازی برابر شیلی چهار جلسه از همراهی تیمش محروم کرد، خیلی‌ها صعود این کشور به جام جهانی را کم دانستند زیرا آرژانتین در بازی بعدی و در غیاب مسی برابر بولیوی با دو گل شکست خورد.

با این حال  فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) رای خود را تغییر داد و اقدام به بخشش مسی کرد تا این بازیکن بتواند در ادامه‌ بازی‌های آرژانتین در انتخابی جام جهانی برای تیم‌ ‌ملی کشورش به میدان برود.

آرتورو ویدال نسبت به بخشش محرومیت لیونل مسی گفت‌: این یک موضوع پیچیده‌ است. امیدوارم قوانین برای همه یکسان باشد. این خبر برای فوتبال آرژانتین، لیونل مسی و خیلی از فوتبال‌دوستان بسیار خوب است. همیشه دیدن بازی‌های مسی جذاب است چون او هرچه در توان دارد، نشان می‌دهد ولی آرزو می‌کنم قوانین فقط برای مسی تغییر نکند و برای همه یکسان باشد.

این خبر برای فوتبال دوستان شیلی از آن جهت تلخ است که گری مدل، بازیکن این تیم نیز همین اقدام را انجام داد و چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد ولی فیفا بعد از درخواست تجدید نظر تنها یک جلسه از محرومیت مدل را کم کرد ولی اکنون تمام محرومیت‌ مسی را بخشیده شده است.

آرژانتین در حال‌ حاضر در رده پنجم جدول رده‌بندی انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی قرار دارد. جایگاهی که اگر در پایان حفظ شود، آلبی سلسته برای صعود به جام جهانی  باید با نماینده قاره اقیانوسیه که به احتمال زیاد نیوزیلند خواهد بود، دیدار رفت و برگشت داشته باشد تا به جام جهانی راه یابد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس