کد خبر 720391
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
جهانگیری مناظره

بنگاه سخن‌پراکنی بی‌بی‌سی فارسی درباره مناظره دوم نوشت: به نظر می‌رسد که آقای جهانگیری نه فقط با حرف زدن، بلکه با حرف نزدن هم باید به آقای روحانی کمک کند.

سرویس سیاست مشرق - سایت ضدانقلاب بی‌بی‌سی فارسی که انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان را به طور دقیق رصد می‌کند درباره اتفاقات مناظره دوم به طور تلویحی از فشار اصلاح‌طلبان برای خاموش کردن جهانگیری و همچنین بازگشت حسن روحانی به متن با تیتر «افول جهانگیری و تلاش روحانی برای بازگشت» حکایت کرد.

به نظر می‌رسد در مناظره قبلی با انفعالی که روحانی از خود نشان داد و تیترهایی که روزنامه‌های اصلاح‌طلب بعد از مناظره اول درباره جهانگیری زدند و از توفان و زلزله وی سخن گفتند، خود به خود جای کاندیدای اصلی و بدلی اصلاح‌طلبان جابه‌جا شد و این خوشایند فردی همچون روحانی نبود. موضوعی که بی‌بی‌سی نیز بدان تاکید کرد. این فشارها تا جایی بود که در مناظره دوم جهانگیری تنها به بیانیه‌خوانی رو آورد و با سر پایین در برابر سئوالاتی که مطرح می شد تنها متنی که مشاوران اصلاح‌طلب به وی داده بودند قرائت می‌کرد.

بنگاه سخن پراکنی بی بی سی‌ فارسی درباره عملکرد اسحاق جهانگیری در مناظره دوم نوشت:‌ «یکی دیگر از شگفتی‌های مناظره دوم، تغییر رفتار اسحاق جهانگیری بود. او که پدیده مناظره اول بود، در گفت‌وگوی تلویزیونی‌اش هم خوش درخشیده بود اما به طور کاملا ملموسی از شدت و حدت سخنانش در مناظره دوم کاسته بود. دلیل این امر را احتمالا باید در نگرانی هواداران حسن روحانی و چه بسا خود او یافت، زیرا در یک هفته گذشته، نامزد اصلی جناح اصلاحی- اعتدالی جمهوری اسلامی را کاملا تحت الشعاع خود قرار داده بود.»

این رسانه ضدانقلاب افزود: «به نظر می‌رسد که آقای جهانگیری نه فقط با حرف زدن، بلکه با حرف نزدن هم باید به آقای روحانی کمک کند.»

بی‌بی‌سی به صراحت بیان کرده که اصلاح‌طلبان به جهانگیری فشار آورده‌اند که در جایگاهی بالاتر از روحانی قرار نگیرد و نقش پوششی بودن خود را بداند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    اسحاق زاپاس بوده و هست. روحانی هم نمی تونه جواب بده به حقوق های نجومی و بدبختی هایی مردم و کم کاری م دیران اشرافی
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    واقعا برای دولتی ها متاسفم که لندن نشینهای ضد انقلاب این قدر حمایتشان می کنن.
  • مجید IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    32 39
    نگفتی بی بی سی درباره رییسی و قالیباف چه گفت؟؟!!
  • دورانی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    68 21
    اگر جهانگیری نماینده اصلاح طلبان باشد ، یعنی این جریان کامل منحرف و به قعر رفته است.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    53 19
    جهانگیری اگر مرده باید تا آخر بمونه....
  • سیری IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    34 34
    کاش شما هم عرضه و جسارت و همکاری اصلاح طلبا رو داشتین.وقتی عقل جمعی بهشون میگه روحانی همه براش از خود گذشتگی میکنن.ولی شما چی.هرکی طبل خودشو میکوبه
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      8 9
      آره قشنگ معلومه ..
  • احمذ IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    16 17
    مشرق مثبت بدی منفی دوتا بالا میره منفی بدی مثبت دو تا بالا میره ؟خودت امتحان کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس