کد خبر 720128
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
خانمحمدی

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات گفت: کارگروه های مدیریت بحران شمال تهران به حالت آماده باش در آمدند.

به گزارش مشرق، عزت الله خانمحمدی، با بیان این که کارگروه های مدیریت بحران شهرستان شمیرانات به حالت آماده باش در آمدند، اظهار داشت: با هوشیاری و آمادگی ستاد مدیریت بحران شمیرانات تا به حال سیلاب و اتفاق نابهنجاری پیش نیامده است.

وی افزود: همه دستگاه ها و ادارات شهرستان در حالت آماده باش هستند، شهرداری ها، نیروهای هلال احمر، راهداری و همه دستگاه های مربوطه از دیشب تا به حال در حالت آماده باش هستند و این حالت تا پایان بارندگی ها و رفع تمام احتمالات سیلاب در این منطقه وجود خواهد داشت تا اگر خدای ناکرده سیلاب و یا اتفاق خاصی رخ داد از هرگونه خسارت جلوگیری شود.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات از برگزاری جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات در روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: امروز هم ابلاغ های لازم از طریق ارسال پیامک به شهردارها، بخشدارها صورت گرفته و به صورت تلفنی هم اوضاع منطقه را رصد می کنیم.

وی از حضور کم تر مردم در تفرجگاه ها و کنار رودخانه ها در شمال تهران خبر داد، گفت: خوشبختانه با توجه به این که از ابتدای امروز هوا بارانی بوده و شاهد بارش ها بودیم حضور مردم برای تفریح کمتر مشاهده شد و اگر هم حضور مردم مشاهده می شد به صورت موقتی و کوتاه بود و در این اماکن اتراق صورت نگرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس