کد خبر 718039
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
مونتاری

هافبک غنایی پسکارا به دلیل توهین‌های نژاد پرستانه به خود زمین بازی را ترک کرد تا فوتبال بار دیگر روی زشت خود را در لیگ ایتالیا نشان دهد.

به‌ گزارش ‌مشرق، گاتزتا دلواسپورت نوشت: دو تیم پسکارا و کالیاری در رقابت‌های لیگ ایتالیا برابر هم به میدان رفتند  که این بازی با شکست پسکارا همراه بود  ولی نقطه زشت بازی شعارهای نژاد پرستانه ای بود که هواداران کالیاری علیه مونتاری سر دادند و داور مسابقه نیز نتوانست بازی را متوقف کند تا هافبک غنایی به حالت اعتراض زمین بازی را ترک کند.

مونتاری درباره اتفاقات پیش آمده در بازی پسکارا و کالیاری، گفت‌: هواداران تیم حریف از ‌دقیقه یک تا پایان مسابقه علیه من شعار سر می دادند و متاسفانه داور مسابقه هیچ اقدامی برای جلوگیری از این شعارها انجام نمی داد. در بین هواداران یک خانواده‌ای را دیدم که با فرزندشان به ورزشگاه آمدن و من برای این که الگو باشم پیراهن خودم را به آنها دادم.

من تلاش کردم تا بدانم معنا و مفهوم آنها چیست. نمی دانم چرا داور مسابقه به جای این که تصمیم بگیرد بازی را متوقف کند، به من کارت زرد نشان داد و من را جریمه کرد. هواداران اقدام اشتباهی کردند به نظر من تقصیر داور بود که این اتفاقات رخ داد. من اصلا نمی خواستم جنجال سازی کنم. من این جا قربانی شدم. اگر داوران خیلی سریع جلوی این اقدامات را بگیرند من مطمئن هستم که دیگر نژاد پرستی در فوتبال جایی نخواهد داشت. من از داور مسابقه خواستم که بازی را متوقف کند  ولی او هیچ اقدامی را انجام نداد.

اقدام زشت هواداران کالیاری علیه هافبک مسلمان پسکارا با واکنش‌های زیادی در فوتبال ایتالیا روبرو شده است و باید منتظر ماند تا ببینیم که کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا چه جریمه ای را برای هواداران کالیاری در نظر خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس