سید مهدی رحمتی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلات مالی که بازیکنان دارند گفت: به بازیکنان حق می دهم که نگران مطالباتشان باشند اما اعتصاب مشکل گشا و تنها راه‌حل نیست.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی‌زاده با ابراز رضایت از نتیجه بدست آمده استقلال برابر پدیده مشهد گفت: دیدار حساس و نفسگیری را شاهد بودیم. دو تیم تنها به پیروزی فکر می کردند خصوصا استقلال که باید بازی را می برد و منتظر نتیجه دیدار سپاهان و تراکتور می نشست تا ببیند دو تیم در پایان چه نتیجه ای را بدست خواهند آورد.

وی تاکید کرد: استقلال در نیمه اول کمی ناهماهنگ بود اما در نیمه دوم پس از دریافت گفت، فشار زیادی بر روی دروازه حریف آورد و توانست با گلی که نورافکن جوان و آماده به زیبایی وارد دروازه پدیده کرد بازی را به تساوی بکشاند و در دقایق پایانی به یک گل دیگر دست پیدا کرده  و با سه امتیاز این دیدار به تهران بازگردد.

پیشکسوت استقلال در خصوص گلی که با اشتباه رحمتی وارد دروازه کرد، گفت: از این مدل گل ها در فوتبال دنیا زیاد زده شده است و تنها مختص فوتبال ما نیست حتی دوازه بانهای بزرگ دنیا هم چنین گلهایی را که بسیار اتفاقی است دریافت می کنند که آن را باید به حساب بدشانسی گلر یا خوش شانسی مهاجم حریف گذاشت.

وی تاکید کرد: رحمتی بعد از آنکه گل دریافت کرد چندین بار با واکنش های مناسب مانع از باز شدن دروازه اش شد و اجازه نداد که حریف به گل دست پیدا کند.

فنونی زاده در مورد اعتصاب این روزهای بازیکنان تیم های لیگ برتری به خاطر مشکلات مالی گفت: به بازیکنان حق می دهم که نگران مطالباتشان باشند اما اعتصاب، مشکل گشا و تنها راه حل مناسب نیست. بازیکنان تیم های پرطرفدار باید بدانند هواداران با مشکلات مالی که در زندگی خود دارند در سرما و گرما برای حمایت از تیم شان به ورزشگاه می آیند پس باید حرمت آنها را حفظ کرد و اجازه نداد آنها از تیمشان دلگیر شوند.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان باید برای دریافت مطالباتشان از طریق قانونی اقدام کنند نه از طریق اعتصاب و تمرین نکردن.

وی در خصوص دیدار استقلال و تراکتورسازی برابر حریفانشان در هفته پایانی لیگ شانزدهم گفت: به نظر من دیدار استقلال و تراکتور برابر سپاهان و نفت تهران یک فینال خواهد بود و هر دو تیم نیاز به پیروزی دارند البته کار استقلال مقابل سپاهان بسیار مشکل است و این تیم بازی خیلی سختی برابر سپاهانی ها خواهد داشت اما با ارائه یک بازی منطقی و به دور از حساسیت با حمایت هواداران می توانند به یک برد خوب دست پیدا کرده و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را بدست بیاورند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    1 2
    بله کاملاً درسته این نوع اشتباهات را دروزاه بان های بزرگ هم می کنند چه برسه به دروازه بان های کوچیک
  • امیرسعید ابو زهرا IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    0 0
    اشتباه رحمتی را دیگردروازه بان های بزرگ دنیا نیزمی کنند این تیتر صحیح است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس