کد خبر 717870
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۰
رویای شب دهم اردیبهشت

نخستین اجرای نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» با حضور خانواده شهید وزوایی و اصحاب رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، نخستین اجرای نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» به کارگردانی میلاد جباری مولانا شب گذشته، دهم اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محسن وزوایی در تالار وحدت تهران برگزار شد. این اجرا ویژه اصحاب رسانه، فرهنگ و با حضور خانواده شهید محسن وزوایی برگزار شد.

نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» از دهم اردیبهشت ماه به کارگردانی میلاد جباری مولانا و با حضور بازیگران ارژنگ امیرفضلی، الهام چرخنده، مهری آل آقا، آتش تقی پور، سیروس کهوری نژاد، ایمان صفا، حسام افسری، هانیه رحیمی، علیرضا عباسی، شهاب درفشدار آغاز شد. این نمایش درباره گوشه هایی از زندگی تا شهادت شهید محسن وزوایی فرمانده دفاع مقدس است.

در پایان این اجرا الهام چرخنده با استقبال از حضور خانواده شهید وزوایی و تبریک اعیاد شعبانیه و تولد امام حسین(ع) گفت: چقدر خوشبختیم که اولین اجرایمان با تولد فرزند مولایمان و روز پاسدار و همچنین شهادت فرمانده لشکر دفاع مقدس و نابغه شیمی شهید وزوایی مقارن شد.

سپس میلاد جباری مولانا کارگردان نمایش با خوش آمد حضور سردار کاظمی و خانواده شهید وزوایی در این تالار گفت: بهرحال این نخستین اجرای ما بود هر کار نمایشی هم چند روزی به طول می انجامد که کار کمی و کاستی اش رفع شود امیدوارم که از ما این کار را قبول کنید. این نمایش قطره ای از دریای زندگی و ارزندگی شهید وزوایی است.امیدوارم روح ایشان نیز در اینجا حضور داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس