کد خبر 717846
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳
اینترمیلان

ناپولی در دیداری خارج از خانه موفق شد مقابل اینتر با نتیجه ۱ - ۰ به پیروزی برسد و امیدهایش برای کسب عنوان نایب قهرمانی را افزایش بدهد.

به گزارش مشرق، بعد از شکست رم مقابل لاتزیو، شاگردان مائوریسیو ساری از فرصت استفاده کردند و با برتری مقابل اینتر، 74 امتیازی شدند تا در فاصله 4 هفته تا پایان فصل، تنها یک امتیاز با جالوروسی فاصله داشته باشند.

 

ناپولی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه اینتر ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

 

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 18 روی حرکت خوسه کایخون ایجاد شد اما دریس مرتنس نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این بازیکنان ناپولی بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 43 توانستند به گل برسند.

 

روی یک ارسال به دهانه دروازه اینتر و اشتباه ناگاتومو بود که کایخون صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بی نقص، هاندانوویچ را مغلوب کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

نیمه دوم با حملات اینتر آغاز شد اما این ناپولی بود که می توانست توسط اینسنیه در دقیقه 52 به گل دوم برسد ولی ضربه این بازیکن راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

برتری اینتر ادامه پیدا کرد و در مقابل تیم میهمان هم به دنبال رسیدن به گل روی ضدحملات بود اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و ناپولی با همان تک گل توانست در خانه اینتر به سه امتیاز برسد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس