مهدی محمدی

رقیب اصلی روحانی است که مناظره ثابت کرد حتی یک پدیده توافق شده مثل "کاندیدای پوششی" را هم نمی تواند مدیریت کند، پیروزی در انتخابات که جای خود دارد.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود (عقل سرخ) نوشت:

مناظره روز جمعه صف بندی مدافعان و منتقدان وضع موجود را شفاف کرد. یک سو کسانی ایستاده اند که به ملت می گویند وضعتان خوب است و همین که هست باید ادامه پیدا کند و سوی دیگر کسانی که می گویند اگر از وضع موجود راضی نیستید بیایید تغییرش بدهیم. مناظره نشان داد یک طرف می گوید می شود و شما عرضه ندارید، طرف دیگر می گوید نمی شود عرضه هم لازم نیست.

این تقابل ها تا شب انتخابات تداوم خواهد یافت. همه افتخار دولت امروز این است که "یک مدافع خوب برای وضع موجود" به نام جهانگیری دارد غافل از اینکه "دفاع خوب" از وضع موجود دقیقا همان چیزی است که امروز منتقدان به آن نیاز دارند.

جهانگیری هر چه هست فقط یک بازیکن فرعی است، رقیب اصلی روحانی است که مناظره ثابت کرد حتی یک پدیده توافق شده مثل "کاندیدای پوششی" را هم نمی تواند مدیریت کند، پیروزی در انتخابات که جای خود دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • قطب العلماء US ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    5 0
    البته بعد 88 و سه طلاقه شدن ماجرای اصلاح طلبان و کارگزاران روحانی محلل است؟ خیلی بر او خرده نگیرید ؟
  • دانیال IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    8 0
    جهانگیری پوششی نیست مثلا برای احتمال روز آخر آمده تا اگر در نظر سنجیها روحانی شانسی نداشته باشد او جایگزینش شود غافل از اینکه بالاخره مردم اونو هم از کابینه و بدنه ی روحانی میدونند فرقی نمیکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس