کد خبر 717624
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
بازیگر

مرجانه گلچین بازیگر سریال های کمدی درباره فعالیت این روزهایش بیان کرد که در «آرمان دو» بازی می کند ولی روحیه اش به گونه ای است که دوست دارد بیشتر در کارهای جدی و غیرکمدی بازی کند.

به گزارش مشرق،‌ مرجانه گلچین درباره «آرمان‌دو» که این روزها مشغول ایفای نقش در آن است، گفت: این روزها در سریال «آرمان دو» به کارگردانی احسان عبدی پور بازی می کنم و عبدی پور جوان بسیار خوش فکر و خوش ذوقی است.

وی ادامه داد: این سریال دکوپاژهای خوبی دارد و عبدی پور از ایده های خوبی برخوردار است و من فکر می کنم این کار با متن منسجمی که دارد بتواند مخاطبش را جذب کند.

مردم انتظار دارند در کمدی بازی کنیم

این بازیگر با اشاره به اینکه تا چه زمانی تصویربرداری «آرمان دو» ادامه دارد، اظهار کرد: ما این روزها در شهرک غزالی هستیم و فکر می کنم تا پایان تیر ماه کار تولید این سریال به طول بینجامد. فعلا قرار است سریال در ۲۶ قسمت ساخته شود اما ممکن است طولانی تر هم بشود.

وی درباره نقش خود در سریال «آرمان‌دو» توضیح داد: دوست ندارم اکنون درباره نقش صحبت کنم اما به طور کلی داستان این سریال درباره افرادی است که عمری را در حرفه سینما و تصویر می گذرانند و خیلی از آرزوهای آنها برآورده نمی شود، کسانی که باید پای قصه ها و درد دل های آنها بنشینید و اینجا راهی است برای اینکه به پشت صحنه تصویر برویم و این قصه ها را بشنویم.

گلچین که آخرین بار سال ۹۴ با سریال اجتماعی «نفس گرم» در تلویزیون ظاهر شد درباره حضورش در این مجموعه کمدی بیان کرد: به هر حال مردم به خاطر فضایی که در جامعه وجود دارد و اتفاقاتی که با آنها مواجه می شویم دوست دارند نه تنها از من بلکه از کسانی هم که سابقه کمدی دارند، کارهای کمدی و طنازانه ببینند.

وی اضافه کرد: البته ترجیح خود من برعکس بود و دوست داشتم همچنان در کارهای رئال و جدی بازی کنم و به طور تصادفی وارد این کار شدم و اثر درام و جدی برایم پیش نیامد.

اکنون بیشتر کارهای جدی را می پسندم

گلچین درباره به ابتدای بازگشتش به تلویزیون با سریال های کمدی کارگردانانی مثل رضا عطاران اشاره و بیان کرد: آن زمان روحیه خودم به گونه ای بود که دوست داشتم در سریال هایی با حال و هوای کمدی بازی کنم ولی اکنون بیشتر کارهای جدی را می پسندم و فکر می کنم این سریال ها بیشتر به من انگیزه کار می دهد.

بازیگر مجموعه «شمس العماره» درباره تمایل نداشتن به حضور در آثار کمدی یادآور شد: آنچه که در اطراف من اتفاق می افتد تلخ است و طبیعتا من هم تحت تاثیر محیط قرار دارم و حال و هوای خوبی ندارم. اتفاقاتی همچون از دست دادن همکارانمان، وضعیت اقتصادی، واقعه پلاسکو، سیل آذربایجان و... همه اتفاقاتی است که در این چند وقت رخ داده است و فکر می کنم با این شرایط کمدی کار کردن خیلی سخت است.

بازیگر سریال «بزنگاه» در پایان بیان کرد: فکر می‌کنم ابتدا باید حال شما به عنوان یک بازیگر کمدی خوب باشد تا بتوانید حال دیگران را هم خوب کنید. من اکنون حال خوبی ندارم و طبیعتا برای بازی در آثار کمدی باید انرژی بیشتری مصرف کنم تا مفید باشم. اکنون هم من در حال انجام وظیفه هستم و اینگونه نیست که کمدی حال مرا خوب کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    5 0
    از شما چه پنهان ما هم چهار ساله كه حال خوبى نداريم از بس كه نشاط و اميد به ملت تزريق كردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس