کد خبر 717584
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
مرفاوی

سرمربی تیم صبای قم به صحبت‌های علی دایی در مورد نوع بازی تیمش واکنش نشان داد و گفت که برای صبا نتیجه مهم‌تر از فوتبال زیبا است.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی درباره پیروزی 2 بر یک تیم صبای قم مقابل نفت تهران، اظهار داشت: بازی مقابل نفت تهران، برای ما بازی حساسی بود، چون شرایطی به وجود آمد که بازی را بیش از پیش حساس کرد. مقابل نفت سعی کردیم بازی انجام بدهیم‌ که بتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. تیم نفت تهران هم موقعیت‌های خوبی داشت، اما نتوانست از آنها استفاده کند.

وی افزود: ما شروع خوبی نداشتیم و تیم نفت تهران موفق شد در نیمه اول یک گل به ثمر رساند. پس از گل نفت تهران، بچه‌های ما از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شدند، اما رفته‌رفته به بازی برگشتیم و نیمه اول را با تساوی پشت سر گذاشتیم. در نیمه دوم، شرایط فرق کرد. با توجه به حساسیتی که بازی داشت و پیروزی که سیاه‌جامگان در بازی همزمان کسب کرده بود، کار بچه‌های ما سخت بود، اما خدا را شکر بالاخره توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند و در پایان به پیروزی برسند.

سرمربی تیم صبای قم، با اشاره به بیشتر شدن شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: شانس ما و سیاه‌جامگان برای بقا برابر است، وگرنه این‌طور نیست که بگوییم چون صبا یک امتیاز بیشتر دارد، پس می‌تواند در لیگ برتر بماند. روی فوتبال نمی‌شود حساب کرد. ما تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی‌های خودمان را ببریم و کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم. خودمان روی قدرت خودمان حساب می‌کنیم و به فکر نتایج سایر تیم‌ها نیستیم. هفته بعد هم باید در خانه خودمان برنده شویم تا بقای‌مان را در لیگ برتر قطعی کنیم و کارمان به «اما و اگر» کشیده نشود.

مرفاوی درباره دیدار هفته تیمش مقابل استقلال خوزستان، گفت: تیم استقلال خوزستان تیم خیلی خوبی است. آنها در آسیا هم بازی‌های خوبی انجام می‌دهند. شاگردان پورموسوی خیلی خوب و هماهنگ هستند و سال گذشته نیز قهرمان ایران شدند. ما بازی سختی داریم، اما باید خوب بازی کنیم تا هرطور شده ببریم.

وی در واکنش به صحبت‌های علی دایی که گفته بود صبا فوتبال بازی نکرد، یادآور شد: بازی مقابل نفت تهران و استقلال خوزستان برای ما اهمیت زیادی داشتند که موفق شدیم یکی از آنها را ببریم. امیدوارم استقلال خوزستان را هم ببریم و در لیگ برتر بمانیم. الان برای ما نتیجه مهم است و کاری به فوتبال زیبا نداریم، چون در این مقطع زمانی، فوتبال زیبا اهمیتی برای هیچ تیمی ندارد.

سرمربی تیم صبا، برنامه‌اش برای سال آینده را مبهم دانست و تصریح کرد: صبا الان در شرایط حساسی قرار گرفته است. تمام فکر و ذهن من اینجاست و به جز موفقیت صبا، به هیچ‌چیز دیگری فکر نمی‌کنم؛ نه به سال آینده و نه هیچ چیز دیگری.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس