کد خبر 717483
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
پرسپولیس

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکنان این تیم را شفاف‌سازی کرد.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر طاهری در آخرین اظهاراتش در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه تا الان 70 درصد قرارداد این فصل بازیکنانش را پرداخت کرده و این پرداختی‌ها به صورت نقد بوده است. این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی تیم‌شان با ذوب‌آهن در صفحات اجتماعی مدعی شدند 60درصد قراردادشان را از باشگاه طلبکارند و حق دارند دنبال حقوق زن و بچه خود باشند.

پندارخمارلو در مورد این اختلاف نظر به وجود آمده در مورد دریافتی سرخپوشان در فصل جاری اظهار داشت: پرداختی‌ها به بازیکنان کاملا مشخص و همان‌طور که طاهری اعلام کرد تا 70 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. اینکه حالا بعضی از بازیکنان نظر دیگری دارند به خاطر آپشن‌های موجود در قراردادهای آنهاست.

وی در این‌باره یادآور شد: به طور مثال در قرارداد فلان بازیکن آمده است که در صورت قهرمانی تیم 10 درصد قراردادش را پاداش خواهد گرفت. در این صورت است که آن بازیکن با کسر این 10 درصد مدعی می‌شود 60 درصد طلبکار است. در واقع پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان همان 70درصد است که البته شامل آپشن‌ها نمی‌شود.

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه پرسپولیس لیست پرداختی‌های بازیکنانش را منتشر نمی‌کند؟ عنوان کرد: قراردادهای بازیکنان پرسپولیس در سازمان لیگ موجود است و هر کس می‌خواهد بداند بازیکنان چقدر دریافتی داشته‌اند همان 70 درصد را از مبلغ قرادادهای موجود در سازمان لیگ کم کنند. البته در این مورد هیئت مدیره تصمیم گیرنده خواهد بود و چنانچه تشخیص داده شود پرداختی‌های بازیکنان را رسانه‌ای خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ماهان IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    0 0
    این سایت تسنیم چقدر کثیفه!! چند روز پیش تیتر زد پرسپولیس نزدیک 30 میلیارد هزینه کرده و گرانترین تیم لیگه الام میگه هر بازیکن یه میلیارد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس