کد خبر 717435
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
پرسپولیس

در دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن ناگهان شعارهایی از سوی بوقچی‌ها علیه شاگردان برانکو سرداده شد که گویی روی سکوها، نفاق سرخ‌تر از همیشه بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در یک بازی پرحاشیه توانست شکست مقابل ذوب‌آهن را با تساوی جبران کند تا در هیچ‌کدام از بازی‌های خانگی خود در لیگی که گذشت بازنده نباشد. این دیدار البته برای پرسپولیسی‌ها کم حاشیه نداشت. از اتفاقاتی که روی سکوهای استادیوم آزادی رخ داد تا تنش‌هایی که در رختکن به وجود آمد، باعث شد تا پرسپولیسی‌ها شب سختی را پشت سر بگذارند، البته این همه ماجرا نیست؛ چراکه از قبل از بازی اتفاقاتی رخ داد که باعث شد تا تنش به اردوی پرسپولیس رخنه کند.

به نظر می‌رسد در انتهای لیگ تحرکاتی در حال رخ دادن است تا بازیکنانی که بعد از 9 سال قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آوردند، رودرروی هواداران قرار بگیرند.

همه چیز از روز پنجشنبه هفته گذشته کلید خورد، آنجاکه در صفحه مجازی یکی از مشوقان تیم پرسپولیس برخی از بازیکنان را به‌عنوان سردسته اعتصاب در پرسپولیس معرفی کرد! و این موضوع واکنش تندی از سوی هواداران را به همراه داشت، به‌طوری‌که اکثر بازیکنان پرسپولیس بخش نظرات صفحات شخصی خود را بستند تا از فحاشی‌های صورت‌گرفته در امان باشند. این در حالی است که این مسئله واکنش منفی بازیکنان را در پی داشت.

در روز بازی یکی از مشوقان و بوق‌چی‌های تیم پرسپولیس در تماس با یکی از بازیکنان مؤثر این تیم به او می‌گوید که به بازیکنان شهرستانی توجهی نکند. این بازیکن در پاسخ به این صحبت این لیدر می‌گوید که من کاری به این مسائل ندارم و اینجا آمده‌ام تا فوتبال بازی کنم. نکته عجیب و جالب‌توجه اینجاست که وقتی این بازیکن به یکی از بازیکنان قدیمی تیمش این موضوع را می‌گوید و با این لیدر تماس گرفته می‌شود، او در اقدامی عجیب صحبت‌ها را به بازیکن باسابقه می‌کند و می‌گوید به بازیکنان جوان بها داده نشود. بازیکنان که متوجه این تفرقه‌افکنی در تیم می‌شوند، به این لیدر می‌گویند به دلیل مطالب منتشرشده از سوی لیدرها، به بازیکنان فحاشی می‌شود و اگر در بازی با ذوب‌آهن از روی سکوها این فحاشی‌ها ادامه پیدا کند، همگی بازیکنان بعد از بازی با ذوب‌آهن مصاحبه کرده و پرده از اقداماتی که شاید سرمنشأ آن از سوی برخی از مسئولان باشند، برمی‌دارند.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که مطلب منتشرشده از سوی لیدرها خیلی زود از صفحه آنها پاک شد و به‌جای آن یک مطلب مثبت به انتشار رسید. این موضوع از عصبانیت بازیکنان کم نکرد و بعد از بازی همگی در صفحه شخصی خود عنوان کردند که باج به لیدرها نمی‌دهند، حتی طبق پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس،‌ قرار بود نام برخی از لیدرها از سوی بازیکنان منتشر شود که آنها قصد تفرقه‌افکنی داشتند اما درنهایت با توصیه برخی از بازیکنان بزرگ‌تر سایر بازیکنان از این موضوع منصرف شدند.

به‌هرحال آن چیزی که مشخص است این است که بازیکنان پرسپولیس که اکثر آنها برای سال آینده هم قرارداد دارند، از شرایط حاکم بر این باشگاه و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، ناراضی هستند و باید دید انتهای این قضیه به کجا خواهد رسید.

به نظر می رسد که برای پرسپولیسی که با اقتدار قهرمان لیگ برتر شده، یک تفکر سنتی همچنان سایه افکنده، بوقچی‌ تعاملش به مدیریت مجموعه خیلی جدی شده که این تفکر با عملکرد بازیکنان پرسپولیس، به ویژه با تفکرات برانکو کاملا در تضاد است.

بر هیچ کس پوشیده نیست که هوادار سرمایه اصلی پرسپولیس بوده و هست، اما این هوادار نباید در این موقعیت حساس فریب بخورد و به راحتی دست‌آویز آنهایی شود که منفعت‌شان با برخی ها در این باشگاه گره خورده است؛ سال ها از همین سکوهایی که روز گذشته شعار علیه بازیکنان سر داده شد، پرسپولیس لطمه خورده. سال های شعار "حیا کن رها کن" روی همین سکوها جا خوش کرده و عده‌ای با همین بساط پرسپولیس را بیماری تبدیل کرده‌ بودند که اصلا حال و روز خوبی نداشت، پس می طلبد که هواداران واقعی پرسپولیس این روزها قبل از آنکه بخواهند واکنش احساسی و تند داشته باشند، مسایل پشت پرده را دقیق تر پیگیری کنند و سپس وارد گود شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس