کد خبر 717415
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
ترامپ

بزرگترین شکست برای ترامپ به موضوع ممنوعیت مهاجرت و اقداماتش در این زمینه مانند امضای دستور منع ورود مهاجران از 6 کشور به آمریکاست که از سوی قاضی فدرال تعلیق شد.

 به گزارش مشرق، با نگاهی به اقدامات دونالد ترامپ در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری بزرگترین شکست وی به موضوع مهاجرت و اقدامات وی در این زمینه مانند امضای دستور منع ورود مهاجران از ۶ کشور به آمریکا برمی‎گردد که از سوی قاضی فدرال تعلیق شد.

دستور نخست دونالد ترامپ در راستای جلوگیری از ورود مهاجران از ۷ کشور به آمریکا از سوی دادگاه‌های این کشور لغو شد؛ این امر برای ترامپ بزرگترین شکست در دوران ۱۰۰ روزه ریاست جمهوری است  این در حالی است که دستور مهاجرتی دوم وی نیز همچنان در دادگاه‌ها در انتظار حکم قضایی جدید است.

از موارد دیگری که دونالد ترامپ در دوران مبارزات انتخاباتی خود وعده داده بود ساخت دیوار مرزی با مکزیک است که این وعده نیز اکنون با چالش‌های زیادی مواجه شده و در حال حاضر این طرح ۱.۵ میلیارد دلاری در انتظار تصویب مجلس نمایندگان است.

دونالد ترامپ روز ۲۷ ژانویه دستور اجرایی مربوط به ممنوعیت ورود مهاجران از ۷ کشور با اکثریت مسلمان به آمریکا به مدت ۹۰ روز و پناهجویان سراسر جهان به آمریکا به مدت ۱۲۰ روز را امضا کرد که این دستور با واکنش‌ها و تظاهرات گسترده در آمریکا و دیگر کشورها مواجه شد و درنهاین «جیمز روبارت» قاضی فدرال ایالت واشنگتن آن را لغو کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس