کد خبر 717289
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
طارمی

هواداران پرسپولیس در نیمه دوم نسبت به بازیکنان این تیم تغییر موضع دادند.

به گزارش مشرق، نیمه دوم دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن که از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شده است، با حواشی به مراتب کمتری نسبت به نیمه اول در روی سکوها همراه بود. 

* در بین دو نیمه وقتی بازیکنان پرسپولیس قصد رفتن به رختکن را داشتند، شدیدا به داور اعتراض کردند.

* جری بنسون پس از گلزنی دوباره‌اش به پرسپولیس باز هم خوشحالی نکرد و در این لحظه هواداران پرسپولیس شعار بی‌غیرت بی‌غیرت سر دادند. 

* در اوایل نیمه دوم بارش شدیدی در ورزشگاه شروع به بارش کرد که باعث شد هواداران  به زیر سکوها پناه ببرند.

* در نیمه دوم یکی دو بار رشید مظاهری به زمین افتاد که تماشاگران تشخیص دادند او تمارض می‌کند و شعارهای تندی علیه او سر دادند.

* بعد از اینکه به نفع پرسپولیس اعلام پنالتی شد بازیکنان این تیم از طارمی خواستند که پشت ضربه بایستد و او هم موفق شد پنالتی را تبدیل به گل کند.

* موقع تعویض جری بنسون در دقیقه 85 او قصد داشت بعد از ضربه ایستگاهی از زمین بیرون برود اما داور به او این اجازه را نداد و خواست تعویض انجام شود. 

* نیمکت‌نشینان پرسپولیس بعد از اینکه گل سوم این تیم به ثمر رسید همگی به خوشحالی پرداختند مخصوصا محسن مسلمان که از گلزنی مهدی طارمی بسیار خوشحال بود.

* در نیمه دوم تعداد هواداران به 9 هزار نفر هم رسید. 

* جو ورزشگاه در نیمه دوم به خاطر تلاش زیاد بازیکنان پرسپولیس برای به تساوی کشاندن بازی عوض شد و دیگر خبری از شعارهای بی‌غیرت، بی‌غیرت نبود.

* مهدی طارمی که گفته می‌شد سه اخطاره است اما اینگونه نیست و وی می‌تواند در بازی بعدی با سیاه‌جامگان پرسپولیس را همراهی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس