کد خبر 717163
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
سرتیپی

رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران گفت: با توجه به اقبال مردم از مناظره‌های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری با کاهش مخاطب در سانس‌های بعدازظهر روز جمعه مواجه شدیم.

به گزارش مشرق،‌ علی سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران  درباره تاثیر مناظره‌های تلویزیونی بر فروش فیلم‌ها در روز جمعه گفت: طبیعتاً مناظره‌ها  تاثیرگذار خواهد بود زیرا اقشار مختلف قرار است در سرنوشت کشور سهیم باشد بالطبع سالن‌های سینما در سانس‌های بعدازظهر روزهای جمعه در هفته‌های اخیر با کاهش مخاطب روبرو می‌شود. 

وی ادامه داد: تاثیر مناظره‌های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری  را روز گذشته در سانس‌های بعدازظهر سینماها تجربه کردیم و به نظر می‌رسد 10 درصد کاهش مخاطب در این روز را شاهد بودیم . این کاهش مخاطب در هفته‌های آینده نیز قابل رویت است و شورای صنفی نمایش درباره فیلم‌هایی که در این روزها اکران می‌شوند باید به این مهم توجه داشته باشد. 

رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران تاکید کرد: شورای صنفی نمایش برای فیلم‌های در حال نمایش باید تسهیلاتی در نظر بگیرد زیرا فروش فیلم‌ها در روزهای جمعه در سرنوشت فیلم‌ها بسیار تاثیرگذار است. 

سرتیپی درباره مدیریت دفتر پخش فیلمیران توضیح داد: خبری که منتشر شده است کذب محض است و هم اینک مدیر عامل موسسه فیلمیران را برعهده دارم. 

بنابراین گزارش، دفتر پخش فیلمیران با مدیریت علی سرتیپی پخش فیلم های «برادرم خسرو» ، «نهنگ عنبر2»، «ساعت 5 عصر»، «تابستان داغ« و «رگ خواب» در برنامه آینده خود قرارداده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس