کد خبر 716847
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲
آتش سوزی اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز از وقوع یک حریق بسیار سنگین در یک کارگاه انبار کالا در منطقه کمپلوی این شهر خبر داد.

به گزارش مشرق، مقصود حق شناس لحظاتی قبل اظهار کرد: یک کارگاه انبار کالا در خیابان انقلاب منطقه کمپلو ساعاتی قبل طعمه حریق شده و نیروهای عملیاتی و امدادی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بلافاصله در کمترین زمان خود را به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: دسترسی به کانون اصلی حریق با توجه به مسقف بودن این انبار بسیار سخت شده و همین امر نیز باعث سنگینی حریق شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز تصریح کرد: در حال حاضر مأموران آتش نشانی از پشت بام و خیابان های پشت این انبار مشغول ورود به کانون حریق هستند.

حق شناس خبر داد: هم اکنون تعداد بسیاری از نیروها به همراه هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات مشغول اطفای حریق هستند.

وی در پایان با بیان اینکه نیروهای امدادی نیز در حال اعزام به این محل حادثه هستند، گفت: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز و همچنین معاون عملیاتی این سازمان در محل حادثه حضور دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس