کد خبر 716770
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کرانچار

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تکلیف من برای فصل آینده و حضور در تیم سپاهان هنوز مشخص نیست.

به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه دیدار مقابل تراکتوسازی یکی از دیدارهای کلیدی سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود، اظهار داشت: تیم ما تمرینات بسیار خوبی برای این مسابقه داشته و تلاش می‌کند که با تمرکز مناسب، به دنبال نتیجه مناسب را ازآن خود کند.

وی با بیان اینکه تیم ما دوست دارد که شرایط خود را حفظ کند، تصریح کرد: ما باید بتوانیم در بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و به امید قهرمانی تراکتورسازی بنشینیم تا سهمیه آسیایی کسب کنیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: بدون شک دو تیم در این مسابقه با نهایت کیفیت ظاهر می‌شوند اما دیدارهای سپاهان و تراکتورسازی همواره دیدارهای باکیفیتی به شمار می‌رفته و ما مقابل بهترین مربی ایران حاضر می‌شویم که این موضوع بر کیفیت کار می‌افزاید.

وی با بیان اینکه تیم ما در این مسابقه با بالاترین کیفیت ظاهر می‌شود، تصریح کرد: امیدوار هستم که در دیدارهای آینده با نهایت آمادگی و کیفیت ظاهر شویم تا نتیجه مناسبی کسب کنیم.

کرانچار با بیان اینکه خبری از وضعیت قرارداد جباروف ندارم، ادامه داد: به هر حال این بازیکن یکی از بازیکنان با کیفیت تیم به شمار می‌رود و امیدوار هستم که باشگاه برای حفظ این بازیکن، دست به اقدام بزند.

وی درباره سقوط تیم امید سپاهان به رده پایین‌تر گفت: ما چند بازیکن از این تیم را مد نظر قرار داریم اما هنوز تکلیف من با باشگاه مشخص نیست و اگر در این تیم ماندنی شدم، آنها را راهی تیم بزرگسالان می‌کنم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: تا زمانی که تکلیف من برای فصل آینده مشخص نشده، نمی‌توانم درباره جذب دیگر بازیکنان نظر دهم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس