کد خبر 716384
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
میرسلیم در گفتگوی ویژه خبری

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ورودم به صحنه انتخابات «بدلی» و «پوششی» نیست، گفت:حرف اصلی ما برپا داشتن حقوق برجای مانده ملت ایران و پیگیری و تلاش جدی برای احقاق حقوق است.

به گزارش مشرق، سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود خود به جام جم برای گفت‌وگوی ویژه خبری در پاسخ به این سوال که حرف اصلی شما در برنامه‌تان چیست؟، گفت: حرف اصلی ما برپا داشتن حقوق برجای مانده ملت ایران و پیگیری و تلاش جدی برای احقاق حقوق است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر برای برنامه‌هایتان کار کارشناسی انجام داده‌اید، اظهار داشت: سال‌هاست که مشغول بررسی سرنوشت انقلاب و شرایط کشور هستیم؛ اما به ویژه از ابتدای سال گذشته نسبت به اینکه چگونه در صحنه حاضر شویم برای پرداختن به مشکلات و جستجوی راه حل و اقدامات ما از جنس آن دست نیست که چند روز مانده به انتخابات وارد صحنه میشوند و یا به صورت پوششی و بدلی وارد عرصه شویم.

میرسلیم در پاسخ به سوالی پیرامون صداقت در شگردهای تبلیغاتی تصریح کرد: ما همواره اصالت را برای صداقت قائل بودیم و شعار ما هم تشکیل دولت راستی و درستی است و همواره با روش‌هایی که فریباست و باعث انحراف افکار عمومی می‌شود مخالفت کرده‌ایم.

وی در پایان پیرامون مهم‌ترین عامل ترغیبش برای حضور در صحنه انتخابات خاطرنشان کرد: انگیزه ما خدمت صادقانه به مردم و یاری طلبیدن از آن‌ها برای دولتی شایسته سالار و کارآمد به منظور اعتلای نام ایران است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    2 0
    ايشان همان مسير ولايتي در انتخابات ٩٢ را ميروند و براي حمايت از روحاني با حمله به رئيسي و قاليباف امده اند. بهتر است بزرگان اصولگرا از أو بخواهند كه وضعيت خود را مشخص كند. نميشود از اسم اصولگرايي استفاده كرد و در خدمت استمرار دولت فعلي و بر ضد اصولگرايان كار كرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس