کد خبر 716226
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
لوپن

تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که مارین لوپن رهبر جبهه ملی فرانسه در آغاز رقابت‌های دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، عملکرد بهتر و چشمگیرتری نسبت به امانوئل ماکرون داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، برخی اقدامات نادرست ماکرون در آغاز دور دوم رقابت های انتخاباتی موجب شده است تا لوپن در نظرسنجی های جدید انجام شده، عملکرد بهتری نسبت به نامزد مستقل و میانه روی ریاست جمهوری فرانسه داشته باشد.

نظرسنجی موسسه ایلابه که برای شبکه تلویزیونی بی اف ام انجام شده نشان می دهد که از هر دو فرانسوی یک نفر اعلام کرده است که عملکرد لوپن در آغاز رقابت های دور دوم انتخابات چشمگیر بوده است، این رقم برای ماکرون ۴۳ درصد بوده است.

ماکرون روز چهارشنبه در جریان بازدید از کارخانه ویرپول مورد تمسخر کارگران اعتصاب کننده قرار گرفته است. کمپین انتخاباتی لوپن به شدت از سیاست های اقتصادی و تجاری ماکرون انتقاد کرده است.

در حالی که ماکرون اعلام کرده است که در قبال مشکلات کارخانه ویرپول هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و این کارخانه ممکن است تا سال ۲۰۱۸ میلادی تعطیل شده و فعالیت خود را به خارج از فرانسه منتقل کند، ولی لوپن قول داده است تا این کارخانه را تحت کنترل دولت درآورد و اجازه تعطیلی آن را نخواهد داد.

البته نظرسنجی ها نشان می دهد که ماکرون هنوز می تواند در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ۶۰ درصد آرا را کسب کند.

دور دوم انتخابات ریاست حمهوری فرانسه قرار است یکشنبه دو هفته آینده برگزار شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس