مرزبانی

بر اثر درگیری شب گذشته در محدوده پاسگاه مرزی میرجاوه تعدادی از نیروهای مرزبانی به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۹:۴۰ شب گذشته مأموران پاسگاه مرزی میرجاوه استان سیستان وبلوچستان حین تعویض شیفت بین میل مرزی ۹۹ و ۱۰۰ در کمین تروریست‌های تکفیری گرفتار شده و تروریست‌ها ناجوانمردانه با توجه به غافلگیری مرزبانان کشورمان، با شلیک گرینف، ۱۱ مرزبان غیور را به رگبار بستند.

تروریست‌ها پس از این حادثه با استفاده از تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه، به خاک پاکستان متواری شدند. در جریان این اقدام تروریستی ۱۰ مرزبان شامل هفت سرباز و نیروی کادری به شهادت رسیدند. ساعتی پس از این اقدام گروهک تروریستی جیش الظلم با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این حادثه را برعهده گرفت.

درخواست ناجا از دستگاه دیپلماسی برای پیگیری حادثه میرجاوه

سردار سعید منتظرالمهدی در این خصوص گفت: در پی حمله ناجوانمردانه شماری از تروریست ها که هماره مترصد ضربه زدن و ناامن کردن کشور عزیزمان ایران هستند، متأسفانه در روز گذشته از داخل خاک پاکستان اقدام به آتش به سمت مرزبانان غیرتمند هنگ مرزی میرجاوه شد که تعداد ۹ تن از مردان مرد و حارثان و حافظان مرزهای کشورمان به شهادت رسیدند .

وی افزود: بی شک مسئولیت این دست حوادث بر عهده دولت پاکستان است و قطعا پلیس تا تعیین تکلیف این وضعیت موضوع را پیگیری می نماید و از دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز خواهان پیگیری جدی این موضوع هستیم.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: ساعاتی پس از این اتفاق، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در منطقه حاضر و طی جلساتی با طرف پاکستانی ضمن اعلام مراتب اعتراض خود، آنها را مسئول این ناامنی دانسته و خواهان پیگیری این موضوع شد.

سردار منتظرالمهدی در خاتمه گفت: اینجانب به نمایندگی از سازمان بزرگ نیروی انتظامی، ادای احترام می کنم به روح بلند و ملکوتی مردان غیرتمند و جان برکف مرزبان نیروی انتظامی که تا پای جان از وجب به وجب خاک ایران سرافرازمان، محافظت می نمایند و همچنین برای خانواده آن عزیزان طلب صبر و شکیبایی از درگاه ایزد منان دارم.

پیام تسلیت حجت الاسلام رئیسی در پی شهادت جمعی از مرزبانان ناجا

سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در پیامی شهادت جمعی از کادر وظیفه شناس و سربازان غیور نیروی انتظامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبر تاسف برانگیز شهادت جمعی از کادر وظیفه شناس و سربازان غیور نیروی انتظامی را پس از حضور در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری دریافت کردم.

این مصیبت دلخراش را به ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب و پیش از همه به خانواده این عزیزان که از وجود ظاهری چنین دلاورمردانی محروم شده اند تسلیت عرض می کنم.

این جنایت توسط عناصر فرومایه ای صورت گرفته که فکر و ذکر و توان خود را چشم بسته در اختیار اربابان فرامنطقه ای خود قرار داده اند.

شفای عاجل و کامل مجروحان حادثه را از درگاه خداوند متعال خواهانم

سید ابراهیم رئیسی»

جهانگیری شهادت جمعی از مرزبانان را تسلیت گفت

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی شهادت جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران در اقدام تروریستی اشرار مسلح در منطقه میرجاوه استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست اشرار مسلح در منطقه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به لقاء الله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.

ملت قدرشناس ایران همواره از مرزبانان غیور و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنان شان از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد.

تروریست‌های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی‌توانند با انجام این دست از اقدامات ضدانسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیرانسانی و نفرت انگیز را به سزای اعمال ننگین شان می‌رساند.

ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها در نیروی انتظامی و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهور

ولایتی شهادت غیورمردان مرزبان را تسلیت گفت

 ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام  با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، شهادت مرزبانان غیور در منطقه میرجاوه را تسلیت گفت.

وی در بخشی از نوشتار خود آورده است : بسم الله الرحمن الرحیم .انا لله و انا الیه راجعون. خبر تاسف بار شهادت بزرگ مردان مرزبان شجاع نیروی انتظامی توسط اشرار و انسان های پلید و تروریست در منطقه مرزبانی میرجاوه سیستان و بلوچستان بسیار جانسوز بود.

عزیزانی که شجاعت و ایثار را معنا بخشیدند و با نثار جان خویش، آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند که به راستی تامین این مهم جزء با رشادت و از جان گذشتگی چنین افراد بزرگ و بی ادعایی در دور ترین نقاط کشور به دست نیامده است.

وزارت خارجه جنایت میرجاوه را از مجاری دیپلماتیک پیگیری می‌کند

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ضمن تسلیت شهادت مرزبانان کشورمان گفت: دستگاه دیپلماسی کشور از هیچ کوششی برای پیگیری موضوع از مجاری دیپلماتیک و تنبیه تروریست‌های شرور فروگذار نخواهد کرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی شهادت جمعی از فرزندان ملت و مرزبانان شجاع و مظلوم کشور در اقدام تروریستی اشرار مسلح در منطقه میرجاوه استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر اندوهبار شهادت جمعی از فرزندان ملت و مرزبانان شجاع و مظلوم کشور بدست اشرار مسلّح را تسلیت می‌گویم. اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان این جنایت، اطمینان می‌دهم دستگاه دیپلماسی کشور از هیچ کوششی برای پیگیری موضوع از مجاری دیپلماتیک و تنبیه تروریست‌های شرور فروگذار نخواهد کرد.

محمد جواد ظریف

وزیر امور خارجه

مولوی عبدالحمید اقدام تروریستی علیه مرزبانان کشور را محکوم کرد

 مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان طی پیامی اقدام تروریستی علیه مرزبانان را در نقطه‌ی صفر مرزی میرجاوه که منجر به شهادت جمعی از آنان شد، محکوم کرد.

در این پیام آمده است: باری دیگر دست استکبار جهانی از آستین گروهک ‌های تروریستی بیرون آمد و در اقدامی ناجوانمردانه، چند نفر از مرزبانان عزیز و فداکار کشورمان را به شهادت رساندند.

در ادامه این پیام آمده است: در شرایطی که ملت ایران و مردم استان سیستان و بلوچستان خود را برای انتخابات و شرکت در تعیین سرنوشت کشور آماده می‌ کنند، چنین اقداماتی برای مردم شریف استان غیرقابل تحمل است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب با محکوم کردن شدید این اقدام تروریستی، حادثه غم‌انگیز و دلخراش شهادت شماری از جان‌ برکفان مرزبانی را محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌ شهدا و مسئولان عزیز تسلیت عرض کرده و علو درجات برای شهدا و اجر و صبر برای بازماندگان را از بارگاه الهی مسئلت دارم.

قاسمی: پاکستان باید پاسخگو باشد

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تسلیت شهادت جمعی از پرسنل شجاع مرزبانی کشور در حمله اشرار مسلّح در مرز پاکستان، بابازماندگان این شهدا، فرماندهان و پرسنل خدوم و شجاع نیروی انتظامی کشور ابراز همدردی کرد.

قاسمی اظهار داشت: انجام عملیات ایذائی و تروریستی از سوی اشرار مسلح و گروهک های ابزار دست مروّجان شناخته شده خشونت و افراط و تکفیر از مرزهای ایران و پاکستان محکوم و غیرقابل پذیرش است و دولت پاکستان باید درباره نحوه حضور و عملیات این گروهک های شریر در خاک خود پاسخگو باشد.

قاسمی افزود: جا دارد کشورهایی که در ائتلاف های ضد تروریستی مشارکت می جویند پاسخ دهند چگونه از مقابله با گروهک ها و اشرار مسلح تروریستی در خاک خود عاجزاند؟

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن پیگیری این موضوع از همه مجاری دیپلماتیک و سیاسی حق دفاع برای دفع شرارت را برای خود محفوظ می داند.

اطلاعات شهدای مرزبانی در میرجاوه

در حال حاضر یکی از سربازان به نام مرتضی اردنی که از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، در بیمارستان زاهدان بستری بوده و حال وی وخیم گزارش شده است.

تاکنون اطلاعات برخی از شهدای حادثه تروریستی میرجاوه منتشر شده است که به شرح زیر است.

ستوانسوم علی پودینه اهل زابل، متأهل و دارای سه فرزند است. این شهید بزرگوار جزو نیروهای کادری به شهادت رسیده است.

شهید ستوان سوم محسن دایی زاده یکی دیگر از نیروهای کادری مرزبانی است که روز گذشته در هنگ مرزی میرجاوه به شهادت رسید. وی اهل کرمان بوده و چند ماهی بیشتر از ازدواجش نمی‌گذرد.

شهید معین بیانی سرباز وظیفه اعزامی از بردسکن خراسان رضوی و مجرد بود.

شهید دیگر این حادثه سرباز مهدی امینی اهل جوین- سبزوار در استان خراسان رضوی بود.

صادق خدادادی سومین شهید سربازی است که در این حادثه به شهادت رسید. وی اهل سرخس در استان خراسان رضوی بود.

چهارمین شهید سرباز این حادثه حسین طاهریان بود که اهل کاشمر در خراسان رضوی است که در یزد زندگی می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ناشناس IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    122 9
    اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم
    • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
      45 13
      انوقت هر روز پهباد با قابلیت شناسایی و دید در شب ،تهاجمی و صد تا صفت دیگه رونمایی کنید وقتی قابلیت کاربردی نداره بیخود هزینه نکنید
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    100 5
    برای مسوولین مهم نیست که ده تا جوون شهید شدند نیروی انتظامی و کارکنانش چقدر مظلوم هستند
  • ... US ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    94 1
    الان هرچی بگی نه تایید میشه یا نگ لاشخور بهت میزنن شما همین تصویر این خبر رو نگاه کنی لازم نیست سواد نظامی داشته باشی امانه تویتا برای مرزبانی مناسب هست نه سرباز صفر.
  • محمددادستان AE ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    67 8
    شهادت فرزندان عزيزمان را به صاحب الزمان تسليت ميگویم
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
      19 5
      کسانی که منفی می دهند اراذل کثیفی از جنس همان تروریستهای وهابی هستند که جهت ارزیابی عکس العمل ها در سایتها می آیند .
  • ناشناس IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    88 3
    روحشان شاد اولاً باید دیوار مرزی به مثل دیوار مرزی افغانستان کشیده شود چون کشور پاکستان اولین کشور پرورش تروریسم وهابی است دوم اینکه فشار سیاسی به دولت پاکستان افزایش پیدا کند چون غیر ممکن است که تروریستها در دید سازمانهای امنیتی پاکستان نباشد. البته اقدام جدی از این دولت به دور.
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
      8 5
      . لابد اخه اقای ظریف ایمیل زده اعتراض کرده. کار بیشتری هم که بلد نیست
  • ارتشی IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    58 22
    آقای روحانی اون چیزی که از جنگ جلوگیری کرده خون جوانان این مرز و بوم بوده این گروه تروریستی هم بدونه اگه یه جو مردونگی تو وجودشون دارن رو در رو با ما بجنگه تا نشونشون بدیم جنگیدن یعنی چی
  • شاهین IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    46 24
    قابل توجه دولت تدبیر و امید - دولت آرامش امنیت آزادی .....
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
      19 5
      قبلا هم در دوران دولت های دیگر این موارد را داشتیم بجای متهم کردن یکدیگر به فکر چاره باشیم. بجای تویوتا باید سربازان از زره پوش استفاده کنند.
  • محمد GB ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    50 20
    والا نه پیگیری سیاسی تا حالا جواب داده و نخواهد داد کارو باید یکسره کرد سپاه باید با تجهیز به پهباد تهاجمی و خودو زرهی در منطقه یک پاکسازی اساسی انجام بدهد همچنین پایش منطقهبا پهباد وسیستم های دید در شب
  • ایرانی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    53 0
    فقط میتونم بگم ب خانوادهاشون خدا صبر بازهم شاهد حضور مرزبانان با یک لباس نخی در آینده هستیم!!!!!!!!!! و همچنین تجهیزات و سلاح های ذغالی !!!!!!! متاسفم
  • گمنام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    7 1
    مرگ بر تروریست خائن-- شهادت عزیزان ما تسلیت باد.باآرزوی شفای عاجل برای سایر عزیزان مرز دار غیور. -علی پودینه ای مرد نجابت/توبادایی زاده سوی شهادت/برای حفظ ما از جان گذشتی/بیانی وامینی مرد غیرت/خدادادی که مردباصفا بود/سرخس غمگین این مرد شجاعت/حسین طاهری از شهر ترشیز/چراغ راه ما بهر هدایت/ روحشان شاد .
  • امیر IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    40 1
    شاید شما هم دیروز خبرش را شنیدید، خبری تکراری اما غمبار: ( شهادت ۹ مرزبان کشورمان ) که اینبار در بحبوحه انتخابات مهجور ماند.اما این خبر تکراری جایی جانگدازتر میشود که هر بار سربازانی با سن های ۱۸ تا ۲۰سال جان خود را از دست میدهند،و از همه تکراری تر مواجه میشویم با مواضع پوچ و پر از محکومیت مسئولین کشورمان
  • ایرانی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    34 8
    خدایا شهدای مرزدار مملکت اسلامی را با شهدای صدر اسلام محشور بفرما. تا را امام حسین وجود داشته باشد شهادت نیز وجود دارد. لبیک یا حسین لبیک یا خامنه ای
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
      8 2
      اشتباهی منفی زدم
  • US ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    55 0
    آقایان کاندید ریاست جمهوری یادبگیرید اگه میخواهید رییس جمهور یک کشور بشوید فقط وفقط یک شب مانند این مردان بی ادعا به منطقه مرزی بروید ودرکمین باشید تا بفمهید خدمت به مردم یعنی چه.نه اینکه تاداخل حیاط خونتون میخاید برید ۱۰۰ نفر بادیگارد واسه خودتون میزارید.من به خانواده های محترم این شهدای عزیز وگرامی وفراموش نشدنی تسلیت میگویم .
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    36 20
    دولت مورد نظر در دسترس نیست
  • محمد GB ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    26 16
    دیدار دیروز وزیر دفاع ایران با همتای هندی فشاری بر پاکستان تروریست پرور اورده اینم نتیجه اش
  • محمود IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    50 7
    دو روز قبل رییس مجلس پاکستان ایران. بود فورا از عربستان دستور دادن که یه حمله تروریستی انجام بدن که بازم با پاکستان مشکل پیدا کنیم و... خداللعنتشون کنه این وهابیها که خیلی حرامی هستن
  • امیر IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    76 8
    واقعا چرا بچه ها و نوه های مسئولین نمیرن مرز ؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد GB ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
      12 7
      مرزمال ما بدبخت بیچاره هاست
  • رحیم کمالی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    65 11
    وزارت اطلاعات باید تو خاک پاکستان این اشرار رو هدف قرار بده . همه رو بکشن تا از شرشون راحت بشیم .
  • پارمیدا IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    51 15
    این حوادث تلخ عاقبت عدم توجه به نیروهای مسلح رو نشون میده
  • سعید IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    8 1
    پسران غیورمند شهادت مبارک...‌‌‌‌‌‌‌.......ای کاش ای کاش داخل رسانه هم ب این موضوع میپرداختن و کنارش ب سادگی رد نمیشدن...دم همه ناجایی ها گرم.
  • مجید IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    13 1
    وقتی یه ژنرال پاکستانی فرمانده عملیات تروریستی سعودی تو یمن میشه... باید درمقابل افتضاح و کشته شدن مزدورای سعودی تویمن همچین کاری از طرف دستگاههای اطلاعاتی پاکستان انجام بشه...اگه هم وزن این جیش الظلم تو زابل و زاهدان علیه منافع پاکستان گروه شیعه ضد تکفیری به وجود بیاد و یه مشت بی شرف تکفیری که الی ماشالله تو پاکستان هست به درک برسن ... اونوقت دولت پاکستان حساب کار دستش میاد...
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    6 2
    سلام.شهادت جمعی از جوانان غیور سرزمین عشق وایثار تسلیت.(مسئولین در هیاهوی انتخابات،مدافعان ایران در سنگر شهادت... )
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    14 5
    مثل ترکیه باید برید تو خاک پاکستان بمبارانشان کنید
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    10 5
    مثل پ ک ک ترور انجام میدند
  • ناشناس IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    8 2
    به دستگاه ديپلماسي نبايد چيزي بگوييد، به وزارت دفاع و ارتش بگوييد دست به كار شوند. پاكستان پايش را از گليم اش فراتر گذاشته، چهار تا جنگنده بفرستيد اونور مرز چهار تا روستا رو بمباران كنند تا حساب دست اش بياد!
  • ایرانی IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    5 2
    روحشان شاد و انشالله با حضرت ابا عبدالله محشور شوند. دولت و مسئولین هم در این جنایت شریکند. با عوام فریبی تلاش دارند بگن جلوی جنگ رو گرفتن! اما الان زبان ندارند که جواب خون سربازای فداکار رو بدن؟ بله با یک مشت مسئول نجومی بگیر و دو تابعیتی و خائن به ایلام و وطن نمیشود جلوی اینگونه حوادث رو گرفت. مسئول فقط؛ مسئول انقلابی.
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    5 1
    این ضعف امنیتی را سریعا از مرزها بزدائید مرزبان که نباید به این راحتی رکب بخورد باید دشمنان را در مقرشان مورد حمله غافلگیرانه قراردهیم بدون هیچ اذن و اجازه ای و افسران مجرب را برای تقویت مرزها اعزام کنیم
  • مبینا IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    24 0
    واقعا تاسف بار است که ده نفر از بهترین مرزبانان شهید شدند ولی درصدا سیما نه خندوانه ونه دورهمی تعطیل شد و در اخبار هم تنها یک لحظه اشاره شد ولی اگر یک نفر از مسؤولین یا هنرمندان فوت شود بوق وکرنا میکنند
  • ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    4 2
    بامحكوم كردن همه مشكلات حل ميشود
  • AE ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    5 6
    بدبدبد. محکوم شد . انتخابات رو بچسبید .
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    13 1
    دیدید اقای ظریف گفت با جدیت موضوع رو پیگیری میکنه ....درست به اندازه جدیت در باره شهدای منا
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    8 1
    تاکی این وضعیت میخوادادامه داشته باشه؟
  • حمید IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    15 0
    مرزبان شهید، برای تو کمپینی نمیزنند و شمعی روشن نمیکنند، تو در ساختمان پلاسمو نبودی و سیاسیون هم به مرز نمی آیند تو مظلومانه شهید میشوی تا آنها امنیت داشته باشند، تا وعده دهند و عمل نکنند اما تو خوب میدانی برای چه به شهادت میرسی و خوب میدلنی وعده الهی صادق است و تو هم اجر نگهبانی ات را با رفتن به بهشت گرفته ای تورا همین بس که سرباز امام. خامنه ای هستیذو از نطام و ملتت دفاع کردی و به شهادت رسیدی مزد جهاد شهادت است
  • حمید IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    12 0
    مرزبان شهید، برای تو کمپینی نمیزنند و شمعی روشن نمیکنند، تو در ساختمان پلاسمو نبودی و سیاسیون هم به مرز نمی آیند تو مظلومانه شهید میشوی تا آنها امنیت داشته باشند، تا وعده دهند و عمل نکنند اما تو خوب میدانی برای چه به شهادت میرسی و خوب میدلنی وعده الهی صادق است و تو هم اجر نگهبانی ات را با رفتن به بهشت گرفته ای تورا همین بس که سرباز امام. خامنه ای هستیذو از نطام و ملتت دفاع کردی و به شهادت رسیدی مزد جهاد شهادت است
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    1 0
    فراموش شد . مگه نه ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس