کد خبر 716175
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
پشت صحنه ضبط برنامه سیدمصطفی میرسلیم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متأسفانه امکانات مادی بنده به اندازه‌ای نیست که بتوانم برای انتخابات هزینه‌ای قائل شوم اما دوستان بنده در حزب در این زمینه به بنده کمک کردند.

به گزارش مشرق، جوان مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در صدا و سیما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از رسیدن به ریاست جمهوری نه تنها از همه رقبا بلکه از همه ایرانیان علاقمند برای اعتلای کشور استفاده می‌کنم.

وی افزود: برخی اقدامات بنده برای خروج کشور از رکود به صورت ضربتی بوده که در کوتاه مدت اثرگذار خواهد بود برخی اقدامات دیگر نیز میان مدت است که طی ظرف زمانی چهار ساله اثرات خود را اعمال خواهد کرد. همچنین برنامه‌های بلندمدت بنده برنامه‌ریزی می‌شود تا اثرات خود را در دولت‌های آینده نشان دهد بر این اساس می‌توان گفت تمامی این برنامه‌ها مستلزم همکاری دولت و مردم خواهد بود.

میرسلیم خاطرنشان کرد: امیدوارم با اعتماد مردم به ما بتوانیم مشکلات و موانع پیش روی خود را برطرف کنیم. 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه‌های رسانه ملی خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه‌های خوب برای برگزاری انتخابات تنظیم شده و امیدواریم تا به پایان رسیدن این دوره از انتخابات این روند به قوت خود باقی بماند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برنامه شما برای اشتغال زایی جوانان چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در کشورمان بیش از 15 درصد گزارش شده و کمتر دیده می‌شود که خانواده‌ای با این بحران روبرو نباشد لذا به منظور رفع مشکل بیکاری نیازمند شناخت دقیق از ریشه‌های پدیدآورنده بیکاری هستیم لذا باید اعلام کنم در حزب، دفاتر نمایندگی داشتیم و مطلع هستیم که هر استان و شهرستان چگونه با مشکل بیکاری مواجه است بر این اساس برای استان‌های کشورمان که شرایط متفاوتی دارند پیش‌بینی‌های گوناگونی باید در نظر گرفت و نمی‌توان نسخه‌ای واحد را برای تمامی استان‌ها پیش‌بینی کرد.

میرسلیم ادامه داد: متأسفانه بسیاری از جوانان فارغ التحصیل شدند اما موفق به ورود به بازار کار نشده‌اند از سوی دیگر کارگرانی وجود دارند که در گذشته مشغول به کار بودند امابه دلیل شرایط اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی آن‌ها با ورشکستگی مواجه شده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: اقدامات کوتاه مدت ضربتی و بلند مدت برای رفع مشکل بیکاری در نظر دارم اما باید دانست که شرایط هر منطقه بایستی پیش بینی شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری جوان مبنی بر این‌که شانس پیروزی خود را در انتخابات چقدر می‌دانید، اظهار داشت: قطعا موفق خواهم شد.

میرسلیم با اشاره به هزینه‌های تبلیغاتی خود گفت: متأسفانه امکانات مادی بنده به اندازه‌ای نیست که بتوانم برای انتخابات هزینه‌ای قائل شوم اما دوستان بنده در حزب با پرداخت حق عضویت در این زمینه به بنده کمک کردند همچنین معتقدم نباید از امکانات مادی گسترده در انتخابات استفاده کرد و نباید برای تحمیل برخی مسائل به مردم از این روش استفاده کنیم بر این اساس باید صادق بود و اگر هزینه‌ای صورت می‌گیرد نباید برای فریفتن مردم باشد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: سلامت انتخابات بایستی حفظ شود و مردم نباید در این دوره منحرف شوند.

وی با اشاره به رنگ انتخاباتی خود تصریح کرد: بنده رنگ خاصی تعیین نکردم اما همکاران بنده برای تبلیغات و آگهی‌ها از رنگ زرشکی استفاده کردند در هرحال بنده اصراری به استفاده از این رنگ ندارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس