ژاوی پوچتینو

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام به اظهارات اخیر کاپیتان سابق تیم فوتبال بارسلونا در تمجید از ستاره جوان تیم او واکنشی غیرمنتظره نشان داد.

به گزارش مشرق، ژاوی هرناندس اخیراً از دله آلی‌، ستاره انگلیسی جوان تیم فوتبال تاتنهام تمجید و او را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر اروپا معرفی کرده است. او دله آلی را بهترین بازیکن حال حاضر انگلیس و جزو بازیکنان محبوب پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی است که شیوه بازی‌اش با سیستم بازی آبی‌پوشان شهر منچستر هم همخوانی دارد.

اظهارات ژاوی اگرچه انتظار می‌رفت که باعث نگرانی تاتنهامی‌ها به خصوص سرمربی آنها مائوریسیو پوچتینو شود، اما این مرد آرژانتینی واکنشی نشان داده است که شاید کمتر کسی تصورش را می‌کرد.

پوچتینو که بخشی از دوران بازیگری و ابتدای دوران مربیگری‌اش را در اسپانیول - رقیب همشهری بارسایی‌ها – سپری کرد، درباره ستاره تیم فوتبال السد قطر گفت: ژاوی در دوره‌ای قرار دارد که عاشق حرف زدن است. او شاید الان در دوحه باشد ولی بازیکن بارسلونا بود و دشمن من است. ژاوی قصد دارد تمرکز تیم من را از بین ببرد. من از او متنفرم چون که او بازیکن سابق بارسلونا است. او را خوب می‌شناسم چون بارها مقابلش قرار گرفته‌ام، چه وقتی که بازیکن بودم چه وقتی مربی شدم.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در ادامه به اتفاقی در گذشته‌اش اشاره کرد که یکی از دلایل متنفر شدن او از ژاوی بوده است، ماجرایی که به یکی از دوئل‌‌های رودرروی آنها در دربی کاتالونیا مربوط می‌شود.

پوچتینو درباره آن اتفاق گفت: دیروز تیری آنری (ستاره پیشین آرسنال) اینجا بود و ما خاطرات آن دربی را یادآوری کردیم که ژاوی داور را فریب داد. او خودش را به زمین انداخت و هیچ خطای پنالتی در کار نبود اما داور پنالتی اعلام کرد و ابراهیموویچ از روز نقطه پنالتی گل زد و بارسلونا آن بازی را برد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس