فیلم/ قالیباف: قول دادم 5 میلیون شغل راه اندازی کنیم

کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید سیاست‌های پولی و مالی ما تغییر کند، تاکیدکرد:۵ میلیون شغل با کمک مردم ایجاد می‌کنم.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگویی با اشاره به مهمترین  مشکلات کشور، اظهار داشت: امروز مهمترین مشکل کشورما بیکاری و شغل است.

وی با تاکید کرد: به مردم قول می‌دهم اگر در طول این دوره توفیق خدمت به را پیدا کنم 5 میلیون شغل با کمک مردم ایجاد می‌کنم تا بتوانیم بخشی از مشکلات را حل و فصل کنیم.

کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به اهمیت حوزه فناوری و IT اشاره کرد و گفت:برای بخشی از جوان تحصیل کرده و با استعداد که بخش قابل توجهی از آنها  در حوزه فناوری و IT تخصص دارند، شغل وجود دارد.

قالیباف به حوره صنایع پایین دستی و صنعت نفت اشاره کرد و گفت:در صنایع پتروشیمی ما به ازای هر یک میلیون تن در حوزه پتروشیمی قادریم 200 هزار شغل مستقیم و 400 هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: باید سیاست‌های پولی و مالی ما تغییر کند و حتماً باید سیستم‌های هوشمند برای اطلاعات جدید مورد توجه قرار گیرد.

  کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش پایانی سخنان خود به موضوع قاچاق و مبارزه با آن اشاره کرد و گفت: باید مبارزه با قاچاق یک کار جدی صورت گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    6 9
    به امید موفقیت دکتر قالیباف
  • لطفا برنامه ارئه دهید US ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    12 2
    آقای قالیباف عزیز لطفا برنامه ارئه دهید وعده 5 میلیون شغل هدف است و نه برنامه چگونه می خواهید 5 میلیون شغل ایجاد کنید برای ایجاد 5 میلیون شغل باید اقدامات صلبی و ایجابی داشته باشید یکی اقدامات صلبی مبارزه با قاچاق و ایجاد شفافیت و آزادی رسانه ها است 1.آیامی توانید ورود 22 میلیارد دلار جنس قاچاق به کشور را بگیرید؟ 2.آیا می توانید با فساد سیستماتیک و رانت خواری ها گسترده مبارزه کنید؟ 3.ابزار اصلی مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت ، آزادی رسانه ها در افشای مفاسد اقتصادی است ایا شما قائل به آزادی رسانه ها در افشای مفاسد هستید یا کنترل و محدود کردن رسانه ها در مبارزه با فساد؟ در مورد اقدامات ایجابی 4.. کدام یک از صنایع را اولویت اول خود در برنامه اشتغال 5 میلیونی قرار می دهید؟(صنعت گردشگری، صنعت IT، صنعت نفت و پتروشیمی، صنایع مادر مثل خودرو و ...) 5.در مورد خصوصی سازی و واگذاری کارخانه ها به بخش خصوصی چه برنامه هایی دارید؟ 6..برای ایجاد 5 میلیون شغل چه میزان حجم سرمایه گذاری چه داخلی و چه خارجی لازم است و برای جذب سرمایه گذاری خارجی چه سیاستهایی در پیش خواهید گرفت در مورد بازارهای هدف برای صادرات نیز همین طور است خودتان مستحضر هستید که سیاستهای تهاجمی و عدم ثبت سیاسی مانع جذب سرمایه گذاری خارجی خواهد شد در حوزه گردشگری هم همین طور است در مورد صادرات اقلام به کشورها نیز همین طور است و ارتباط تنگاتنگی به سیاست داخلی و خارجی دارد در حوزه سیاست داخلی و خارجی که به جذب سرمایه گذاری خارجی و ورود تکنولوژی و توسعه گردشگری مربوط می شود چه اولویتها و اقدامی را مدنظر دارید؟ 7.منظور شما از کمک مردم در ایجاد اشتغال 5 میلیونی چیست؟ ...
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    5 7
    قالیباف میگوید فقط کار ، گرچه مخالفشم اما این یکی فقط کار خواهد کرد
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    8 3
    مملکت فقط تو این 4 سال بیکاری زیاد شده ؟
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
      1 0
      زیادتر شده
  • ناشناس IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    0 0
    هیچ سایتی این کامنت منو نشر نمی دهد . بنظر من هر کاندیدی که وعده پرداخت یارانه می دهد آن کاندید برنامه اساسی و کارشناسی شده برای حل مشکلات جامعه ندارد. بفهمید چی میگم. آن شخص فقط در فکر رئیس جمهور شدن است.بدانید که کلی گوئی و وعده و وعید ها نشانه بی برنامگی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس