کد خبر 715815
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
ابراهیم آشتیانی

فرزند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از رگ‌های عروقی قلب پدرم مسدود شده بود که با انجام عمل خوشبخانه این رگ باز شد.

به گزارش مشرق، اردلان آشتیانی درباره بستری شدن پدرش در بیمارستان گفت: خدا را شکر شرایط پدرم بهتر است. یکی از رگ‌های عروقی او مسدود شده بود که پزشکان توانستند آن را باز کنند. خوشبختانه شرایط پدرم امروز بهتر است و با عملی که روز گذشته انجام داد، شرایط بهتری دارد.

وی ادامه داد: به احتمال زیادی امروز پدرم از سی سی یو به بخش می‌آید و طی روزهای فردا یا پس‌فردا مرخص خواهد شد.

آشتیانی درباره اینکه آیا از اهالی فوتبال کسی به ملاقات پدرش آمده یا نه، تصریح کرد: ما نمی‌خواستیم کسی متوجه این موضوع بشود و پدرم هم تأکید زیادی داشت تا کسی متوجه نشود، اما به‌هرحال این خبر رسانه‌ای شده و به احتمال فراوان از این به بعد اهالی فوتبال به ملاقات پدرم خواهند آمد، اما به خاطر اینکه خبر رسانه‌ای نشده بود کسی به ملاقات پدرم نیامده است.

فرزند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه امسال شرایط این تیم چطور بوده است، گفت: امسال پرسپولیس واقعاً عالی کار کرد و در کارهای دفاعی و هجومی یک سروگردن از سایر رقبا بالاتر بود. به نظرم این پرسپولیس در 20 سال اخیر نمونه نداشته است. وقتی کی‌روش 8-7 بازیکن پرسپولیس را به تیم ملی دعوت می‌کند مشخص است که این تیم وضعیت فوق‌العاده‌ای دارد.

وی درمورد وضعیت سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم تصریح کرد: داستان بازی کردن در آسیا فرق می‌کند. پرسپولیس در گروه سختی قرار داشت و یکسری بازیکن خارجی در این تیم‌ها بازی می‌کنند که گران‌قیمت هستند و یک تنه کار را برای تیمشان درمی‌آورند. از آنجایی که پرسپولیس هم تیم جوانی است، برخی از بازیکنان این تیم تجربه حضور در آسیا را نداشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس