مهدی زمین پرداز - شهید حسن باقری

تور نمایشی نمایش "روزی روزگاری..." به نویسندگی "حمید نعیمی" و کارگردانی "مهدی زمین پرداز" از دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه کار خود را دراستان سیستان و بلوچستان اغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تور نمایشی نمایش "روزی روزگاری..." به نویسندگی "حمید نعیمی" و کارگردانی "مهدی زمین پرداز" از دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه کار خود را دراستان سیستان و بلوچستان اغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس ،دراین تور نمایشی که با هدف آشنا کردن مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با هنر نمایش صورت گرفته است، چهار استان سیستان و بلوچستان،هرمزگان،بوشهر و خوزستان میزبان این نمایش هستند.

قرار است با هماهنگی های صورت گرفته اجرای این نمایش ها از استان سیستان و بلوچستان آغاز گردد و در سوم خرداد ماه و همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر پایان یابد.

لازم به ذکر است نمایش «روزی روزگاری...» از تولیدات انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس است که با حمایت مرکزهنرهای نمایشی، موسسه توسعه هنرهای معاصر اجرا می شود.

مهدی زمین پرداز بازیگر و کارگردان این نمایش، هم اینک فیلم سینمایی تحسین شده "ماجرای نیمروز" را بر پرده سینماهای کشور دارد و پیش از این نیز در سریال ماندگار آخرین روز های زمستان در نقش سردار شهید حسن باقری خوش درخشیده بود.

سایرعوامل این نمایش عبارتند از؛ مشاورکارگردان: فرهاد باقری / بازیگران : مهدی زمین پرداز، مجید آهنگران، مصطفی ایزدی، مهدی ذاکر / طراح صحنه : وحیدلاری /طراح لباس : مریم محمدنیا / موسیقی : رضا رحیمی / ماسک : بهمن صنیعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس