ارتش سوریه

ارتش سوریه در اقدامی غافلگیرانه نیمه شب گذشته با نفوذ به مقر تروریست های مستقر در در شمال استان حمص موفق شدند با کشتن و زخمی کردن حدود ۴۳ تروریست بر این مقر راهبردی تسلط پیدا کنند.

 به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی در اقدامی غافلگیرانه نیمه شب گذشته با نفوذ به مقر تروریست های مستقر در حد فاصل بین دو شهرک"المسعودیه" و "الخطاب" در شمال استان حمص موفق شدند با کشتن و زخمی کردن حدود ۴۳ تروریست بر این مقر راهبردی تسلط پیدا کنند.

این مقر راهبردی ارتباط بین دو شهرک را که محل انتقال تجهیزات و نیروهای تروریستی بود را به طور کامل قطع می کند. درگیری ها همچنین در حومه این مقر ادامه دارد نیروها سعی می کنند مواضع خود را در این محور تثبیت کنند.

در همین محور نیروهای سوری موفق شدند با استفاده از موشک های حرارتی بولدوزر وابسته به تروریست ها را در غرب شهرک حوش حجو هدف قرار دهند که در اثر  آن تعدادی از تروریست های اطراف بولدوزر که حدود ۱۵ تن بوده به هلاکت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    0 0
    اسد و فرمادهی مقاومت دچار یکنواتتی شده اند و دچار جنگ فرسایش اند باید برنامه ریزی کرده و جاده ارتباطی رقه و شهر طبقه به دیرالزور را قطع نمایند یا جاده دیرالزور به درعا را قطع نمایند تا جلوی تجزیه میادین نفتی سوزیه از سوریه قطع شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس