کد خبر 715503
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
کوزمین

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات گفت: استقلال تیم بسیار قوی بود و پیشرفت خوبی با منصوریان داشته، هواداران هم حمایت خوبی از تیم‌شان کردند.

به گزارش مشرق، آلاریو کوزمین پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: بازی بسیار سختی بود همانطور که انتظار داشتیم البته نه تا این حد. استقلال تیم بسیار قوی بود و پیشرفت خوبی با منصوریان داشته، هواداران هم حمایت خوبی از تیم‌شان کردند.

وی در مورد اینکه چرا الاهلی در نیمه دوم دفاعی بازی کرد، گفت: هرگز تفکراتم بازی دفاعی نبوده و نخواهد بود علت دفاعی بازی کردن ما بازی خوب استقلال در نیمه دوم بود ولی وقتی استقلال به گل رسید ما بازی را در دست گرفتیم و خوب بازی کردیم.

کوزمین در مورد اینکه تیمش به اندازه هزینه زیادی که برای بازیکنان کرده نتوانسته از آن بهره‌مند شود، اظهار داشت: نکته‌ای که باید بگویم این است که الاهلی این فصل برای خرید بازیکن هزینه‌ نکرده و این بازیکنان از فصل پیش در تیم ما بوده‌اند کاش می‌توانستیم در این فصل بازیکنان بین‌المللی بخریم. از بازی بازیکنانم و شخصیتی که به نمایش گذاشتند راضی هستم.

سرمربی الاهلی در مورد اینکه بازیکن شماره 10 شما طعمه مدافعان استقلال بود و آیا او به هدفش در این بازی رسید و هدفش کسب مساوی بود،عنوان کرد: گلی که زدیم اگر دقت کرده باشید با یک مدافع زدیم که به صورت اتفاقی در آن لحظه مدافع‌ ما در آن صحنه حضور داشت. همه استراتژی ما به صورت تیمی است و اینگونه نیست که یک بازیکن بخواهد استراتژی تیمی را تعیین کند. ما تلاش کردیم که برنده شویم. یک امتیاز به ما کمک می‌کند سه امتیاز باعث صعود‌مان می‌شد. البته دوست داشتیم برنده شویم اما نتوانستیم زیرا حریف قدرتمند بود.


کوزمین در پاسخ به سوال خبرنگار خارجی یک تلویزیون عربی زبان که گفت تیمش تجربه بازی مقابل تماشاگران چندین هزار نفری را داشته یا نه و تیمش خیلی هم خوب بازی نکرده، گفت: شما نمایش خوب تیم ما را ندیدید؟! کاری به تاثیر باران ندارم استقلال در زمین خودش بازی می‌کرد و از حمایت هواداران‌شان بازی می‌کردند و به تیم و بازیکنانم افتخار می‌کنم و اینکه توانستند نمایش خوبی ارائه کنند.

سرمربی الاهلی در مورد وقت کشی بازیکنانش گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنانم به دنبال وقت کشی بودند. این عملکرد معمولی است که هر دروازه‌بانی چنین رفتاری می‌کند تا فشار را از روی تیمش بردارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس