کد خبر 715230
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
داعش رقه

یکی از وب‌سایت‌های رسمی رژیم صهیونیستی طی خبری اعلام کرد که این رژیم در شمال اراضی اشغالی و در شهر «آفولا» در حال آموزش دادن به نیروهای تروریستی داعش است.

سرویس جهان مشرق - یکی از وب‌سایت‌های رسمی رژیم صهیونیستی «Tikun Olam» طی خبری اعلام کرد که این کشور در شمال اراضی اشغالی و در شهر «آفولا» در حال آموزش دادن به نیروهای تروریستی داعش است و کمک‌های لجستیکی و اطلاعاتی فراوانی به این گروه می‌کند.

این پایگاه با اشاره به عذرخواهی داعش از رژیم صهیونیستی اعلام کرد: « اسرائیل و داعش روابط پنهان فراوانی دارند و نیروهای داعش از عوامل نفوذ اسرائیل در سوریه جهت تضعیف محور مقاومت محسوب می شوند.این کار سود فراوانی برای اسرائیل دارد؛ چراکه از یک سو باعث تضعیف مخالفان اسرائیل در سوریه می شود و از سوی دیگر هزینه های مداخله مستقیم را به صفر رسانده و توجیه مناسبی برای مداخله اسرائیل در خاک سوریه را فراهم می نماید. در این حالت حمله نظامی اسرائیل به خاک سوریه نیز توجیه پذیر بوده و دفاع از خود ارزیابی می شود؛ قبل از شکل گیری داعش ممکن بود از هر ناحیه ای از سوریه حمله ای به اسرائیل صورت پذیرد ولی با حضور داعش این احتمال به صفر رسیده و امنیت ملی اسرائیل بیش از پیش تضمین شده است.»

این وب‌سایت در ادامه با ارائه اسنادی دقیق اعلام می‌نماید که داعش از نیروهای آموزش دیده و فرمانبر موساد برای حفاظت از امنیت رژیم صهیونیستی به شمار می آید.

از زمان شکل گیری داعش در منطقه، رژیم صهیونیستی بارها به بهانه مبارزه با داعش، خاک کشور سوریه را مورد هجوم نظامی قرار داده و مقر نظامیان سوری را منهدم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    0 0
    به همین خیال باش. منتظر روزی باشید که کارد دسته خودش را ببره. اون موقع از این حمایت ها مثل ... پشیمون می شید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس