کد خبر 715213
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه آلمان را به تحریم دیدار دوجانبه در فلسطین اشغالی تهدید کرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه وزیر خارجه آلمان را تهدید کرد در صورتی که با دو گروه حقوق بشری مخالف کابینه در فلسطین اشغالی دیدار داشته باشد، با او ملاقات نخواهد کرد.

«زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان روز دوشنبه برای شرکت در مراسم یادبود آنچه که «هولوکاست» ادعا می‌شود، وارد فلسطین اشغالی شده و قرار است روز سه‌شنبه با نتانیاهو دیدار کند.

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» در برنامه‌های گابریل دیدار با دوگروه حقوق بشری چپ‌گرای معروف با نام‌های «بتسیلم» و «شکستن سکوت» (Breaking the Silence) – که از مخالفان جدی سیاست‌های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی هستند – نیز دیده شده است.

دفتر نتانیاهو تاکید کرده دیدار با دو گروه حقوق‌بشری مذکور در تضاد با سیاست‌های کابینه بوده و وزیر خارجه آلمان باید میان دیدار با او و دیدار با آنها یکی را انتخاب کند.

وی همچنین قرار است با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در «رام‌الله» و دیگر مقامات فلسطینی برای بررسی اقدامات توافق صلح دیداری داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    0 0
    یه قول ی خبرنگار آلمانی چرا آلمان به اسرائیل به خاطر جنگ جهانی دوم غرامت میده اما به ایران به خاطر کمک به صدام (سلاح شیمیایی) غرامت نمیدیده ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس