کد خبر 715138
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
مایلی کهن

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت:می‌گفتید با این بازیکنان به دسته سه سقوط می‌کنیم.

به گزارش مشرق، محمد مایلی‌کهن پس از تساوی یک بر یک مقابل خونه به خونه در نشست خبری قبل از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران با یکی از خبرنگاران درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد.  او خطاب به آن خبرنگار گفت: تو فوتبال نمی‌فهمی و از سالن برو بیرون. برو باباجون من! آقای محترم حرف می‌زنی جوابت را بگیر. بلبل شدی حالا، آرش برهانی کجاست، همین نفرات را پارسال داشتید و یک گل هم نزدید، ادعایت هم می‌شود. امین منوچهری و آرش برهانی کسی دیگه‌ای نداشتی از قبر بیاوری برای من. حیدریه بد است زیرا 20 سال فوتبال می‌تواند بازی کند. فقط اینجا حرف می‌زنید. دوزار کمک می‌کنید. من عمرم را در فوتبال گذاشته‌ام .

وی افزود: من کفش خریده‌ام، گرمکن خریده‌ام. پول دستی داده‌ام تو دوریال پول کمک کردی. تمام زندگی من فوتبال است. می‌گویم فحش ندهید بد شدم. مگر شما زن و بچه و خواهر مادر ندارید؟! یعنی چی باید هر کاری بکنیم تا پیروز شویم. شما فوتبال نگاه نمی‌کنید؟! دیشب بازی را ندیدی؟ فقط شما که همسن بچه من هم نیستید بی اجازه حرف می‌زنید. من زیر بلیت امثال تو نخواهم رفت. یات باشد اسم من مایلی‌کهن هستم. اقای انزلی‌چی کاری می‌کردید که فصل گذشته یک گل کمتر می‌خوردید و سقوط نمی‌کردید! این تیم نتیجه گرفته و حالا طلبکار شدید؟ باید به این تیم ملوان افتخار کنید. باید به شما جواب بدهم. بعد از این نشست می رویم در جمع مردم انزلی ببینیم چه می‌گویند. شما مردم انزلی را در خودتان می‌بینید. 

سرمربی ملوان در ادامه کلنجارش با خبرنگار گفت: من ایرانی‌ام در انزلی به دنیا آمدم و گیلانی هستم. من زندگی‌ام فقط فوتبال نبوده بلکه تمام ورزش بوده است. از این و آن خط می‌گیرید که علیه من صحبت کنید. با وزیر ورزش صحبت کردم برای ورزشگاه ، شما بیایید نیمکت ذخیره ها را نگاه کنید. یک میله آهنی بیرون آمده است. فقط شعار می‌دهید که آقای مایلی کهن اینجوری! به وجدانت رجوع کن ببین من و همکارانم اینجا زحمت کشیدیم یا نه خودتان می‌گفتید با این بازیکنان به دسته سه سقوط می‌کنیم حالا طلبکار شده‌اید. اگر دروغ می‌گویم نگاه کنید. نیمکت ذخیره‌ها چه وضع ظاهری دارد. تو مو می‌بینی و من پیچش مو! بروید صندلی‌های نیمکت را ببینید.

مایلی‌کهن در مورد اینکه اکنون شما از چه گلایه دارید در مورد بازی صحبت کنید، اظهار داشت:  بازی را همه دیدند که بازیکنان در حد جان تلاش کردند و فرصت‌های گلزنی‌مان گل نشد و این اتفاقات فوتبال است. دنبال مساوی گرفتن نبودیم و به دنبال برد بودیم و در ضد حملات گل خوردیم با این حال در دقایق ناچیزی هم که بود گل مساوی را زدیم و یکی دو موقعیت گل را به خاطر استرس از دست دادیم. این چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند. با همه وجود بازیکنان ما تلاش کردند. خوش بین‌ترین افراد هم فکر نمی‌کردند تیم چنین نتایجی بگیرد. خیلی تلاش‌ها صورت گرفت تا این تیم ، تیم شد. بازیکنان ما بیش از حد خودشان تلاش کردند. از رئیس هیات مدیره جناب دنیا مالی تشکر می‌کنم. تا جایی که تیم رسیده با یک وحدت رویه و همدلی به اینجا رسیده است. همه شما عزیزان با من هم عقیده باشید که کسی تصور نمی‌کرد تیم ما در جمع 4 تیم اول جدول باشد. این بازیکنان باید مورد ستایش قرار بگیرد و اگر قصوری هم بوده از جانب بنده بوده است.

سرمربی ملوان در مورد اینکه چرا تیمش بهترین موقعیت‌های گلزنی را از دست داد و شانس صعود به لیگ برتر را هم از دست داد، گفت: فوتبالی که بازیکنان ما ارایه کردند خوب بود و توپ‌های ما گل نشد. تعداد موقعیت‌هایی که ما ایجاد کردیم زیاد بود. در روزی که نیاز داشتیم روی خوش فوتبال به ما رو نیاورد. 

مایلی‌کهن در مورد حمایت از مسئولان شهری از تیم گفت: شما با کدام مسئول صحبت کردید؟ اسم ببرید. من به صحبت‌های غیر رسمی جواب نمی‌دهم. اینکه گفتند ، میگن و می‌گویند جواب نمی‌دهم. بهمن سالاری را چطور گرفتیم؟ میگن را کار نداریم. عرضم این است یکبار گفتم که علیپور پرسپولیس را می‌خواهم. ارسلان مطهری را می‌خواهم. منوچهری وبرهانی عزیزان من هستند اما منوچهری چند گل زده است؟ بازیکن خوب پول نداشتیم. مقصر اصلی من هستم. آیا بازیکنی که می‌خواهیم باید پول را دور بریزیم یا به تیم کمک کنیم. کدام بازیکن به کار ما می‌امد که او را نگرفتیم. بله من مسی را می‌خواستم. مگر می‌شود چنین چیزی، پول در انزلی نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است.

سرمربی ملوان در مورد انتقادها گفت: من چرا اول فصل سرمربی این تیم شدم؟! دیروز در تمرین هم گفتم که می‌بینم یک خبرنگار که همیشه سرتمرین ما می‌آمد نیامد. همه را تشخیص می‌دهم. شما پسرخاله من نبودید هستید؟ دیروز می‌گفتم چرا ارسطو در تمرین ما حاضر نشده نکند مشکلی پیش آمده است. رضائیان اینجا نیستند و باید او باشد تا در مورد مدیرعامل صحبت کنیم. دیدید ابتدای نشست چه کردند با من؟! دو فنر در قلب من است. فشار اگر روی این خبرنگار هست من چه فشاری را تحمل می‌کنم. آن خبرنگار از بالا بازی را می‌بینید و می‌رود. فشار روی من کم است؟! مدتی است نوه‌هایم را ندیدم. چیزهایی می‌پرسید که به من ربطی ندارد.

وی در مورد مسایل مدیریتی باشگاه گفت: در این مورد زیاد صحبت کردم اکنون فضایی نیست در این مورد صحبت کنم. من دلم برای کشورم می سوزد اول ایران بعد استان گیلان بعد هم شهر انزلی، خواهر و برادرم همین جا هستند و همین جا به دنیا آمده ام دنبال سیاه کردن کسی نیستم. من اهل این چیزها نیستم. تنها کاری که می‌توانستم بکنم در انتخابات بازیکنانمان کمتر اشتباه کنیم با توجه به زمانی که در اختیار داشتیم. با همکارانم مشورت و همفکری کنیم. هر بخشی و سکوی مال یک نفر است. در این زمینه‌ها نیز ورود کردیم و گفتیم چرا فحش می‌دهید؟ من نمی دانم بگویم اگر به تماشاگر بگویم به داور بازیکن حریف اهانت کن تا راحت‌تر کار کنیم. یکی از دلایلی که باعث شد یک مقدار عقب مانده است بخاطر همین مسایل است. هرجا رفتم شرایط بهتر از اینجا بوده است. خرم آباد، پارس جنوبی، خیبر ، سیرجان، کرمان و رفسنجان و آن وقت این شهر با قدمت 50 ساله چه می‌کنیم. چرا باید لجبازی کنم. من اسم بردم گفتم ارسلان مطهری را می‌خواهم. علیپور پرسپولیس را می‌خواستم.

وی در مورد اینکه در انزلی مشکل سرمربی و کادرفنی است؟ اظهار داشت: صالح‌نیا که استاد مسلم است و ایشان موسس باشگاه ملوان است و زحمت کشیده مورد اهانت قرار گرفت و بعد غفور جهانی، احمدزاده و نصرت ایراندوست و اسکوچیچ مورد اهانت قرار گرفت. قایقران هم مورد اهانت قرار گرفت. این ها مثل روز روشن است پس مشکل چیز دیگری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس