کد خبر 715004
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
پورموسوی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که تیمش در قطر به دنبال شکست الفتح عربستان است تا جشن صعود بگیرد.

به گزارش مشرق، سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که تیمش قصد دارد با پیروزی مقابل الفتح عربستان در قطر زودتر از هفته پایانی جشن صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. با پورموسوی درخصوص شرایط استقلال خوزستان صحبت کردیم و او به سؤالات پاسخ داد.

وضعیت استقلال خوزستان چطور است؟

همه چیز عالی است و امکانات ما در حد بارسلوناست! (با خنده)

فکر می‌کنید مشکلات مالی حل شود؟

همیشه امیدواریم و باز هم امیدوار هستیم تا شاید اتفاقی رخ دهد و در این هفته‌های پایانی کسی به فکر بازیکنان باشد.

فکر می‌کنید در لیگ برتر بتوانید یک یا دو پله صعود کنید و در پایان لیگ جایگاه بهتری داشته باشید؟

در چند بازی از جمله بازی مقابل سایپا، ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان هم عملکرد خوبی داشتیم. من به این تیم‌ها احترام می‌گذارم، اما معتقدم با اشتباه خودمان نتایج را واگذار کردیم. به هر حال همه می‌دانند چه مشکلاتی داریم و این مسائل می‌تواند تمرکز بازیکنان را به‌هم بریزد و روی نتیجه‌گیری تیم تأثیر منفی بگذارد. تا همین‌جا هم بچه‌ها تلاش کردند و امیدوارم در دو بازی پایانی امتیازهای خوبی بگیریم.

 درمورد بازی فردا با الفتح عربستان چه صحبتی دارید؟

اگر مساوی هم کنیم الفتح از گردونه بازی‌ها خارج می‌شود، اما هدف ما این است که برنده شویم. ما در قطر دنبال برد هستیم تا همان‌جا جشن صعود بگیریم و کار صعود را یکسره کنیم.

با این همه مشکل شما دوست دارید فصل بعد هم سرمربی استقلال خوزستان باشید؟

من تنها مربی لیگ برتری هستم که در تمامی رده‌های سنی کار و از لیگ‌های دسته‌پایین مربیگری را شروع کردم و به اینجا رسیدم. وقتی احساس می‌کنم کسی نمی‌خواهد به این تیم کمک کند، طبیعتاً ناامید می‌شوم. واقعاً امسال خیلی‌ها دنبال نابودی استقلال خوزستان بودند، اما خدا به ما کمک کرد. این تیم نباید سال آینده مثل فرزند سرراهی باشد.

نگفتید که قصد ماندن دارید یا خیر؟

من این تیم را دوست دارم و دوست دارم که بمانم، اما باید مشکلات برطرف شود. باید حداقل قرارداد نصف بازیکنان تمدید شود و به معنای واقعی مسئولان باید استقلال خوزستان را دوست داشته باشند. اگر این اتفاقات نیفتد کاری از دست ما هم ساخته نیست. الان مردم مرا در خیابان می‌بینند و آنقدر لطف دارند که مسئولیت ما سنگین‌تر می‌شود. آنها به من می‌گویند که شماره حساب بدهید تا به تیم کمک کنیم. واقعا مسئولان خوزستان و مسئولان باشگاه باید به فکر این تیم باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس