کد خبر 714979
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
نفس

این روزها در حالیکه جلیل سامان آخرین روزهای تصویربرداری «نفس» را برای آماده سازی در ماه مبارک رمضان پشت سر می‌گذراند، پوسترهای جدیدی از این مجموعه تلویزیونی منتشر شده است.

به گزارش مشرق،‌ آخرین سه گانه جلیل سامان بعد از «ارمغان تاریکی» و «پروانه» این روزها آخرین مراحل تولید خود را برای پخش در ماه رمضان می‌گذراند.

به تازگی چند پوستر از این سریال با کنار هم قرار دادن شخصیت‌های اصلی زن و مرد «نفس»، «ارمغان تاریکی» و «پروانه» منتشر شده است.

هادی حجازی فر آخرین بازیگری است که به این سریال پیوسته و ایفای یکی از نقش‌های مهم فیلمنامه را برعهده دارد.

پیش از این در اسفند 95 معاون سیما در بازدیدی که از پشت صحنه این سریال داشت اعلام کرده بود با توجه به قرار گرفتن مناسبتهای 15 خرداد و 7 تیر در ماه رمضان سال آینده دست اندرکاران سریال نفس می کوشند آن را برای پخش در ماه رمضان سال 96 آماده کنند.

داستان «نفس» درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود.. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سرمی گذارد.

مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی، پژمان جمشیدی با معرفی ساناز سعیدی و با حضور فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، داریوش فرهنگ، معصومه قاسمی پور، سودابه بیضایی، رامین راستاد، قربان نجفی بازیگران اصلی این سریال هستند.

«نفس» تولید گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما سومین سریال از سه گانه «جلیل سامان» است که به همت رضا نصیری نیا مجری طرح، هفته های آخر تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس