کد خبر 714830
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
سبقت الهی

تیرانداز المپیکی ایران روز دوشنبه گفت: تیراندازان عضو تیم ملی ایران استحقاق کسب مدال را در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی دارند.

به گزارش مشرق، گلنوش سبقت اللهی در بازی های کشورهای اسلامی در رشته تپانچه و تخفیف 25متری شرکت می کنم و امیدواریم با توجه به تمرینات مداومی که داشته ام، این تلاش ها در باکو به ثمر بنشیند.

بانوی المپیکی ایران در باره سطح بازی های کشورهای اسلامی اضافه کرد: سطح این بازی ها شاید مانند المپیک و بازی های آسیایی نباشد، اما آن را دست کم نمی گیریم و باید تلاش کنیم تا به مدال های خوشرنگی دست پیدا کنیم.
سبقت اللهی اظهارداشت: با حمایت های فدراسیون تیراندازی و وزارت ورزش و جوانان مشکلاتی در بخش بودجه و تجهیزات وجود ندارد.
وی تاکید کرد که همه ورزشکاران این رشته استحقاق کسب مدال را در این دوره از بازی ها دارند اما نتایج این بازی ها قابل پیش بینی هم نیست.
این عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران افزود: تمرینات ملی پوشان تا زمان اعزام که 18اردیبهشت ماه جاری است، ادامه دارد.
چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی از 22اردیبهشت ماه در جمهوری آذربایجان آغاز و تا یکم خرداد ماه ادامه خواهد داشت و کاروان 280نفره ایران در 19رشته ورزشی به این رقابت ها اعزام می شود.
در این رشته 12تیرانداز در دو بخش زنان و مردان با ترکیب نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ، الهه احمدی، ‌نرجس امامقلی، گلنوش سبقت الهی، بهناز غلامی، هانیه رستمیان، پوریان نوروزیان، حسین باقری و مهدی احمدی، ‌وحید گل خندان و محمد احمدی اعزام می شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس