کد خبر 714816
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
زاکانی

زاکانی گفت: اگر عده ای هستند به مردم راست نمی گویند و با دروغ مردم را فدای اهداف خود می کنند این وظیفه ما است که چشمان خود را باز کنیم و ببینیم چه کسی خصلت شهدا را دارد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در محله فرامه دماوند، با بیان این که امروز برخی مسئولان در جمهوری اسلامی تنها منافع خود را می بینند، اظهار داشت: عده ای در داخل کشور هستند که قدر شهدا را نمی دانند و حاضرند با امریکا بسازند. اما امریکا روز به روز شرایط را برای آن ها سخت تر می کند، چرا که خوی و باطن امریکا وحشی گری است.

وی ادامه داد: اگر عده ای هستند به مردم راست نمی گویند و با دروغ مردم را فدای اهداف خود می کنند این وظیفه ما است که چشمان خود را باز کنیم و ببینیم چه کسی خصلت شهدا را دارد و با حضور خود پرچم شهدا را زنده نگه می دارد و چه کسانی شهدا را دل نگران می کنند، امروز شهدا دل نگران ما هستند و به وضع من و شما نگاه می کنند، عده ای از مجلس شهدا می ترسند و فشار می آورند که مجلس شهدا نگذارید که سیاسی است، خوب ما حرف سیاسی نمی زنیم اما می توانیم بگوییم هرکس پیرو آرمان های شهدا است را می خواهیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هرکس به خود مراجعه کند، ببینید پیام شهدا چیست و چه کسی خدمت و چه کسی خیانت می کند، اسم نمی آوریم، انقلاب اسلامی نعمتی است در دستان من و شما و باید ببینیم انقلاب را به دست چه کسی می سپاریم، برخی امروز یک چیز می گویند، فردا فراموش می کنند و حرف دیگر می زنند، خوب رسانه صدای شما را ثبت و ضبط کرده و مردم ما هوشمند هستند.

برخی در کشور دعوای جنگ و صلح راه می اندازند

وی افزود: شما مردم را چه تصور می کنید که فکر می کنید مردم هرچه بگویید باور می کنند، چه کسی دعوای جنگ و صلح راه می اندازد، هرکس دنبال جنگ باشد اشتباه کرده و راه خطا می رود، ما در زمان دفاع مقدس هم دنبال جنگ نبودیم، امروز هم در پی جنگ نیستیم، اما نمی توانیم سر خود را کج کنیم، اگر با این طرز تفکر در دوران دفاع مقدس هم بودیم نه از اسلام نامی می ماند و نه از ایران اسمی برده می شد.

زاکانی گفت: ملت سوریه اگر در مقابل این هجمه ناجوانمردانه نمی ایستادند و مسلمانان دیگر از جمله لشکر شجاع فاطمیون به کمک آن ها نمی شتافت امروز چه اتفاقی برای حرم اهل بیت می افتاد، سیاسی ترین مجالس ما مجالس شهدا و مجالس اعتقادی است، اگر ما دقت و انتخاب درست انجام داشته باشیم، آن گاه به دین خود عمل کرده ایم و شهدا هم به ما مدد خواهند رساند.

به وعده ها دلخوش نشویم

نماینده سابق تهران درمجلس شورای اسلامی با بیان این که انقلابی ها باید سنگ صبور باشند و زخم زبان ها را بپذیرند، گفت: همان ایمانی که روزهای اول انقلاب به امام( ره) داشتیم امروز به فضل الهی به مقام معظم رهبری داریم و برای ما حضرت امام(ره) و حضرت آقا هیچ تفاوتی نمی کنند، مکتب اسلام و مکتب امام( ره) یک چیز است، بچه بسیجی ها در دوران جهاد اکبر، تا آخرین لحظه پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی گفت: چشم خود را باز کنیم، به وعده و وعیدها دقت کنیم و دلخوش نشویم و آن چه شهدا می خواهند انجام دهیم، در این صورت پیروزی به فضل الهی از آن مسلمین و مستضعفین جهانی است و به امید خدا چشم ما به ظهور امام زمان( عج) روشن خواهد شد و این نمی شود جز با تبعیت از رهبری معظم انقلاب اسلامی و طی صادقانه راه شهدا و این برای ملت پر افتخار، شدنی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس