کد خبر 714752
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۷
الجوف

شلیک موشک بالستیک به تجمع سرکردگان مزدوران در استان «الجوف» و هدف قرار دادن جیپ حامل نظامیان سعودی در «جیزان» از جمله اخبار و تحولات یمن است.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، یگان موشکی نیروهای یمنی اعلام کرد موشک قاهر M۲ که عصر یکشنبه شلیک آن اعلام گردید نشست سرکردگان نظامی مزدوران در «الجوف» را هدف قرار داده بود.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن افزود که در پی شلیک این موشک بالستیک شماری از سرکردگان مزدوران کشته و زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، «بدر الحبیشی» از سرکردگان مزدوران جزو کشته ها و «ابراهیم الوایلی» یکی دیگر از سرکردگان مزدوران نیز جزو زخمی ها هستند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی کمینی یک جیپ حامل تعدادی از نظامیان سعودی را در «جیزان» واقع در جنوب عربستان هدف حمله قرار دادند.

این جیپ که در حال حرکت به سمت «جبل قیس» در جیزان بود از سوی نیروهای یمنی هدف قرار گرفته و به کشته شدن تمام سرنشینان و آتش گرفتن این جیپ منجر گردید.

گفتنی است که هدف قرار دادن مواضع و نظامیان سعودی توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به ادامه تجاوز سعودی ها به یمن صورت می گیرد.

رژیم سعودی بیش از دو سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است. در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس