کد خبر 714690
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
ویژه

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان خراسان‌جنوبی (سال 92) گفت من هم مثل مردم به عملکرد دولت اعتراض دارم.

به گزارش مشرق، مهدی آیتی در گفت‌وگو با شبکه دانا تصریح کرد: برجام کمتر از ۵۰ درصد با موفقیت همراه بوده است.  مهم‌ترین اشتباه روحانی این بود که تمام فعالیت دولت را متوجه برجام کرد و از رفاه عمومی و اقتصاد جامعه غافل شد و این امر آسیب بزرگی را در چهار سال گذشته متوجه دولت کرد.


آیتی اقتصاد ایران در چهار سال دولت روحانی را بدترین اقتصاد در دوره رکود دانست و ادامه داد: در دولت یازدهم وضعیت اقتصاد، معیشت، رفاه عمومی و امنیت اجتماعی مردم بسیار پایین رفت، همچنین تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی، افزایش بیکاری و تعطیلی کارخانه‌ها کارنامه روحانی را بسیار منفی کرد.


آیتی اظهار کرد: سال ۹۲ به پیروی و اطاعت از رئیس دولت اصلاحات، مسئولیت ستاد انتخابات روحانی را پذیرفتم اما این دوره حتی اگر شخص رئیس دولت اصلاحات هم پیشنهاد ریاست ستاد انتخاباتی را می‌داد نمی‌پذیرفتم و در ستاد روحانی هیچ‌گونه فعالیت تبلیغاتی انجام نمی‌دادم.


وی ادامه داد: من نیز همچون مردم نسبت به عملکرد دولت روحانی در بخش داخلی اعتراض دارم زیرا دولت یازدهم در موضوع رفاه، امنیت عمومی، آزادی‌های سیاسی و اجتماعی، رسیدگی به مشکلات مردم نظیر گرانی، بیکاری و آلودگی‌های زیست‌محیطی و ریزگردها، تصادفات جاده‌ای، سیل، حادثه پلاسکو، تصادف قطار و بسیاری مسائل دیگر بسیار ضعیف عمل کرد.


عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس ششم عنوان کرد: مسائل پیش آمده و بی‌توجهی دولت به ملت نشان می‌دهد که مدیریت اجرایی روحانی بسیار ضعیف  است و بیش از یک مدیر اجرایی یک دیپلمات سیاسی است.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: باید به جوان‌ها اجازه دهیم وارد میدان فعالیت‌های سیاسی و مدنی شوند این در حالی است که بسیاری  از دولتمردان تا آخرین روز زندگی در کرسی و مقام خود باقی می‌مانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس