کد خبر 714661
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
لیورپول

کریستال پالاس موفق شد با دبل بنتکه، مهاجم سابق لیورپول این تیم را در 1-2 در آنفیلد مغلوب کند.

به‌ گزارش مشرق، لیورپول برای زنده نگه داشتن شانس های خود برای صعود به لیگ قهرمانان، باید در خانه پالاس را شکست می داد.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 20، بنتکه با حرکت انفرادی موقعیت خوبی را برای خودش فراهم کرد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

اما در دقیقه 24، لیورپول به یک گل فوق العاده دست یافت. مرسی سایدی ها پشت محوطه پالاس صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و کوتینیو با نواختن ضربه ای دیدنی از فاصله نسبتا زیاد، گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

بعد از گل لیورپول، پالاس تلاش زیادی برای جبران کرد و با ارسال کرنر صاحب موقعت خوبی شد اما ضربه سر پانچن راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 38 و با همکاری وینالدوم و میلنر، لیورپول موقعیت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه وینالدوم به یبرون رفت.

اما در دقیقه 42، پالاس به گل تساوی دست یافت. کابایه نفوذ خوبی از جناح راست داشت و ارسال او در محوطه با ضربه تمام کننده بنتکه همراه بود تا مهاجم سابق مرسی سایدی ها گل مساوی را به ثمر رسانده و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم با برتری لیورپول آغاز شد و این تیم می توانست با حرکت دیدنی و شوت کوتینیو به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

در دقیقه 58، این بار فیرمینو موقعیت خوبی را در مقابل دروازه پالاس به دست آورد اما ضربه او نیز راهی به دروازه نیافت.

در 45 دقیقه دوم، مرسی سایدی ها حاکم مطلق توپ و میدان بودند اما در ضربات ضربات نهایی ضعیف عمل کردند.

اما بر خلاف جریان بازی، پالاس در دقیقه 74 به گل رسید. با ارسال کرنر از راست، بنتکه در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و با ضربه سر شیرجه ای گل دوم را به ثمر رساند

در ادامه، لیورپول تلاش فراوانی برای زدن گل تساوی کرد و علیرغم خلق چند موقعیت، قادر به زدن گل تساوی نبود تا پالاس در آنفیلد 1-2 این تیم را مغلوب کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس