کد خبر 714633
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
احمد زاده

فرشاد احمدزاده بعد از سه بازی غیبت در ترکیب اصلی پرسپولیس اکنون خود را مهیای جدال سرنوشت ساز برابر الهلال عربستان می‌کند.

به‌ گزارش مشرق، شماره 10 فصل اخیر پرسپولیس که در لیگ چهاردهم برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، توانسته در لیگ پانزدهم و شانزدهم نقش ویژه‌ای در خط میانی این تیم ایفا کند. فرشاد احمدزاده با خصوصیات تکنیکی بالا، قابلیت حفظ توپ و حرکات طولی و پاس‌های تمام کننده و غریزه‌ی گلزنی مناسب در کنار روحیه بالا و انگیزه‌ای که دارد می‌تواند در جدال برابر الهلال نیز یکی از مهره‌های قابل اعتماد برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود.


سرمربی کروات سرخپوشان که با اعلام قابلیت مسوولیت پذیری این بازیکن از او در چند دیدار در پست دفاع چپ سود برد، علیرغم اینکه این مساله کیفیت فنی احمدزاده را با کاهش شدیدی مواجه می‌کند، به نظر می‌رسد در جدال برابر الهلال چاره‌ای جز این اتفاق نداشته باشد. با توجه به کمبود نیرو در اردوی پرسپولیس نزدیک ترین گزینه برای حضور در دفاع میانی شماره 10 این تیم است و باید دید در این جدال مرگ و زندگی موفق خواهد شد سرخپوشان را به اتفاقی که به دنبال آن هستند نزدیک کند یا خیر.
احمدزاده در سه دیدار قبلی این تیم پیش از جدال برابر پدیده مشهد به دلیل مصدومیت غایب بود و در دیدار جشن قهرمانی نیز در دقایق پایانی به میدان رفت و توانست با خصوصیات تهاجمی‌اش عملکرد پررنگی از خود با گلزنی و تاثیر روی گل‌های بعدی این تیم داشته باشد.


شماره 10 سرخپوشان در ترکیب تراکتورسازی سابقه 9 بازی در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد. او با حدود 1000 دقیقه بازی در ترکیب نماینده تبریزی حاضر در لیگ قهرمانان موفق شده بود 2 گل نیز به ثمر برساند. گلزنی برابر نماینده عربستان و امارات او را در بین گلزنان آسیایی تراکتورسازی قرار داده است. تک گلی که برابر الاهلی عربستان آنها به برتری رسانده و مقابل العین یک تساوی ارزشمند را نصیب تراکتور کرد.


احمدزاده در سه دیدار پرسپولیس در فصل پیش روی لیگ قهرمانان در ترکیب این تیم به میدان رفته که جدال برابر الهلال را در پست دفاع چپ پشت سر گذاشت. او در دیدار برابر الوحده و الریان به پست وینگر راست رفت و توانست عملکرد بهتری از خود با توجه به پست تخصصی و هماهنگی با مسلمان و دیگر عناصر خط میانی پشت سر بگذارد.
او در جدال برابر الهلال در دور رفت توانست عملکرد مثبتی از خود در برابر نیکلاس اروگوئه‌ای و عبدالمالک عبدالله از خود به جا بگذارد و در نهایت نیز رامون دیاز را مجبور به تعویض وینگر راست خود کند. اکنون برانکو ایوانکوویچ و طرفداران پرسپولیس انتظار دارند با عملکرد درخشان او مقابل الهلال یک شب فوق العاده را در مسقط عمان پشت سر بگذارند و سلطان قابوس را با پیروزی ترک کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس