کد خبر 714627
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
منچستر یونایتد

منچستریونایتد در غیاب زلاتان که فصل را از دست داده، مشکل خاصی برای پیروزی بر برنلی نداشت و با درخشش مارسیال و رونی توانست میزبان خود را 0-2 مغلوب کند.

به‌ گزارش مشرق، منچستریونایتد، تیم پنجم لیگ برتر انگلیس، با روحیه ای مضاعف ناشی از صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا، میهمان برنلی رده پانزدهمی بود. برنلی برای قطعی کردن ماندن خود در لیگ نیاز به 4 امتیاز دیگر داشت و شیاطین سرخ نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگیدند.

بازی متعادل شروع شد ولی رفته رفته این یونایتد بود که بر بازی مسلط شد. امروز وین رونی در ترکیب ثابت قرار داشت و جای خالی زلاتان را نیز مارسیال پر کرده بود.

شیاطین سرخ پس از دو حمله خطرناک توسط لینگارد و رونی، دقیقه 20 به گل رسیدند.

اشتباه بازیکن برنلی در میانه زمن باعث شد تا مارسیال توپ را تصاحب کند. او با یک پیشروی مناسب، توپ را به هررا در سمت راست رساند و هررا نیز با یک پاس عرضی، مارسیال را با گلر برنلی تک به تک کرد تا مهاجم فرانسوی، یونایتد را با یک بغل پای دقیق به گل برساند.

یونایتد پس از دفع چند حمله برنلی، در اواخر نیمه اول، فاصله خود را دو برابر کرد.

یک توپ گیری خوب از پوگبا و پاس عمقی او به مارسیال در گوشه سمت چپ شش قدم، با ضربه این بازیکن همراه شد. دفع ناقص دروازه بان و استفاده به موقع رونی از ریباند سبب شد تا یونایتد با برد 0-2 در نیمه اول به رختکن برود.

یونایتد نیمه دوم را به اداره بازی پرداخت و برنلی سعی در جبران گل خورده داشت.

شیاطین سرخ در نیمه دوم به خوبی توانستند مانع حملات برنلی شودند و یکی دو موقعیت خوب نیز برای گلزنی کسب کردند که با بدشانسی از دست دادند از جمله موقعیت خوب رونی در دقیقه 63 که با لیز خوردن بد موقع خود به خطای هند برای برنلی تبدیل شد.

در نهایت یونایتد با پیروزی 0-2 در این بازی توانست 63 امتیازی شده و به یک امتیازی منچسترسیتی رده چهارمی برسد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس