کد خبر 714518
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
پرویز امینی

کنش‌های ده روز اخیر حسن روحانی تاکنون سه موج منفی را علیه او ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، پرویز امینی در کانال تلگرامی خود نوشت:

حسن روحانی انتخابات ریاست جمهوری را بد شروع کرده است. کنش‌های ده روز اخیر حسن روحانی تاکنون سه موج منفی را علیه او ایجاد کرده است. اولین اقدام حسن روحانی که موج منفی گسترده‌ای را بر علیه او در افکار عمومی و فضای رسانه‌ای کشور ایجاد کرد، مربوط به کنفرانس خبری ۲۱ فروردین ماه و تکذیب وعده تحول اقتصادی صد روزه بود که با کلید واژه «من کی گفتم؟» به آن حمله شد و حسن روحانی و طرفداران وی را در موضع انفعال قرار دارد.

 دومین موج منفی علیه حسن روحانی پس از کاندیداتوری اسحاق جهانگیری شکل گرفت که طی آن روحانی از یک کاندیدای متعارف به یک کاندیدای دوپینگی  تبدیل شد که همین دوپینگ ولو این که انتخابات را نیز ببرد، از او به عنوان رئیس‌جمهور مستقر، اعتبارزدایی می‌کند و منجر به یک بازی سه سر باخت برای او  می‌شود.

سومین اقدام روحانی و اطرافیان وی که باعث شد بگوییم که او انتخابات را بد شروع کرده است به مسئله مناظره‌ها برمی‌گردد. «ضبطی» و «کنترل شده» کردن مناظره‌های انتخاباتی اقدامی بود که فشار افکار عمومی، رسانه‌ها و کارشناسان امر را به دنبال داشت و با ایجاد موجی بسیار سنگین طی تنها دو روز،  دولت را وادار به عقب نشینی و عدول از موضع پیشین خود کرد.

 بوجود آمدن این فضای انفعالی در کنار موج نارضایتی از دولت خصوصا در حوزه اقتصاد و فساد، موقعیت نامساعدی را برای کنش فعالانه حسن روحانی و هوادارنش در انتخابات ایجاد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • رحمان ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
    5 0
    اولین رئیس جمهور یک دوره ای.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس