کد خبر 714509
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
شفیعی

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: اینکه توقع داشته باشیم امیر قلعه‌نویی و یا یک عضو فوتبال از موفقیت مقابل تیم سابقش خوشحالی نکند یک حرف مسخره است.

به گزارش مشرق، خالد شفیعی در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: بازی خوبی بود.هر دو تیم برای کسب پیروزی به زمین آمدند. می‌دانستیم کار سختی در پیش داریم. با نیت کسب سه امتیاز و تثبیت جایگاه دومی به میدان آمدیم. خدا را شکر در این بازی توانستیم به خواسته‌مان برسیم.

وی در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی در این بازی حضور پر شوری در ورزشگاه داشتند، خاطرنشان کرد: چند سالی هست که در تراکتورسازی به میدان می‌رویم. در برخی مسابقات هواداران خیلی حضور پرشمار تری نسبت به بازی مقابل استقلال داشتند. بار دیگر شور و نشاط خاصی روی سکوها دیدیم. تشویق هوادارانمان معرکه بود. نصف انرژی که در زمین خرج کردم به خاطر شور هواداران بود.

مدافع تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چه دلیل باعث شد تا هواداران امسال حضور کم تعدادتری در ورزشگاه داشته باشند، تصریح کرد: دلیل اول نداشتن ورزشگاه مناسب بود. در نیم فصل اول در زمین تمرین‌مان بازی می‌کردیم و این مسئله روی کارمان تاثیر گذاشت. فراهم نکردن امکانات مناسب برای هواداران دلیل بعدی بود. این مسئله در این امر تاثیر گذار بود.

وی در مورد اتفاقات پایان بازی با استقلال و درگیری که بین امید ابراهیمی و بازیکنان تراکتورسازی به وجود آمد، گفت: درگیری یک امر طبیعی در فوتبال است. برخی اوقات تیمی نتیجه را واگذار می‌کند و تحت فشار قرار می‌گیرد. امید ابراهیمی مهره با تجربه‌ای است و فشار بازی، کمی روی این مسئله اثر گذاشت.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه بعد از بازی نسبت به شادی امیر قلعه‌نویی از پیروزی مقابل استقلال انتقاد شد و این مسئله به مذاق هواداران آبی‌پوش خوش نیامد، گفت: وقتی می‌گوییم فوتبال حرفه‌ای این مسائل نباید مطرح شود. امروز عضو تراکتورسازی هستیم و فردا شاید نباشیم. این مسئله نباید به خواسته‌ای برای شادی نکردن از کسب پیروزی مقابل تیم‌ سابقمان تبدیل شود. این حرف خنده‌دار است. قلعه‌نویی برای استقلال زحمت زیادی کشیده و حالا که  سرمربی تراکتورسازی است اینکه بگویند چرا خوشحالی کرده حرفی مسخره است. در کل به عنوان یک بازیکن سعی می‌کنم کاری به این مسائل نداشته باشم و روی مستطیل سبز تمرکز کنم.

شفیعی در مورد اینکه به نایب قهرمانی می‌اندیشند و یا اینکه تمام تمرکزشان معطوف به جام حذفی است، اظهار داشت: تمام تمرکزمان روی سه بازی پایانی فصل جاری است و می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم. قهرمانی خیلی مهمتر از نایب قهرمانی است پس باید به فینال جام حذفی نگاه متمرکزتری داشته باشیم. با قهرمانی می‌توانیم هدیه خوبی به هواداران بدهیم و به اندازه اندکی از محبت‌ها و حمایت‌هایشان قدر دانی کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی، گفت: اتفاق جدیدی نیفتاده است. قرار است مشکلات را حل کنند و در این راستا سردار آجورلو تمام تلاشش را می‌کند باید همه دست به دست  هم دهند تا مشکلات حل شود. در این شرایط کار سخت است.

مدافع تراکتورسازی در مورد دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل سپاهان، اظهار داشت: از روزی که زلاتکو کرانچار به سپاهان آمده وضعیت این تیم که خوب بود و خوبتر هم شده است. در زمان حضور عبدالله ویسی سپاهان با بدشانسی دست به گریبان بود. کار مقابل سپاهان در اصفهان بسیار سخت است. این تیم یک مربی حرفه‌ای و با دانش دارد. از سوی دیگر ما هم تراکتورسازی هستیم و با وجود تمامی مشکلات باید سعی کنیم در این مسابقه برنده شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس