سریال

سریال «سّر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها پس از یک دوره تولید در یزد راهی تهران شده است.

به گزارش مشرق،‌ گروه تولید سریال «سرّ دلبران»، بعد از یک ماه تولید در شهر یزد این روزها راهی تهران شده‌اند تا مابقی این سریال را در این شهر مقابل دوربین ببرند.

«سّر دلبران» جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدحسین لطیفی است که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش شود.

رابعه مدنی و شهین تسلیمی از بازیگرانی هستند که به تازگی مقابل دوربین لطیفی قرار گرفته‌اند.

در این سریال محمد کاسبی،‌ فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند،‌ شهرام عبدلی، رابعه مدنی، شهین تسلیمی به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال برای 30 قسمت 35 دقیقه‌ای طراحی شده و توسط حسین حسنی و با همکاری رضا خمسه به نگارش درآمده است.

لوکیشن اصلی «سردلبران» شهر یزد است. از دیگر عوامل این سریال می‌توان به نویسندگان: حسین حسنی، رضا خمسه، مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، مدیر صدابرداری : فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، دستیار یک کارگردان: امیرعباس لطیفی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، تدوینگر: خشایار موحدیان، مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: راضیه جباری، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول: سازمان هنری رسانه‌ای اوج اشاره کرد.

پیشتر نام این سریال «شادآباد» بود و قرار بود به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و نویسندگی محمدرضا محسنی راد و حسین حسنی ساخته شود. همچنین قرار بود تا اوایل زمستان این سریال کلید بخورد. در این سریال 30 قسمتی، تلاش می‌شود با ترسیم فضای روابط اجتماعی یک محله، روی نقش مسجد و امام جماعت در رتق و فتق مشکلات روزمره مردم تمرکز شود.

یکی از ویژگی‌های این سریال تأکید بر واقعی بودن شخصیت‌های نقش آفرین در اثر است که به همین جهت در نگارش فیلمنامه، برای طیف متعددی از افراد، شخصیت پردازی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس