کد خبر 714242
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
برانکو

الوحده امارات در حالی به مصاف الریان می رود که شانس صعود اماراتی ها از گروه بسیار کم است و شاید یک معجزه آنها را به مرحله بعد برساند.

به گزارش مشرق، الوحده امارات از 4 بازی قبلی تنها  امتیاز دارد، آنها این هفته باید برابر الریان قرار بگیرند. الوحده برای صعود به دور بعد نیاز به معجزه ای دارد، هر دو بازی را برابر الریان و پرسپولیس پیروز شوند و الهلال نیز بتواند برابر هر دو تیم پیروز شود تا با الهلال به مرحله بعد صعود کنند.

این احتمال بسیار کم است چرا که الوحده در دور رفت نشان داد نمی تواند حریف چندان سختی برای تیم های گروهش باشد، انها در  حالی دوشنبه به مصاف الریان خواهند رفت که محمود عبدالباسط را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.

البته این احتمال وجود دارد که خاویر آگیره در دو بازی بعدی به دلیل احتمال کم صعود به جوانان بازی بدهد تا تجربه بین المللی بازیکنان جوان تیم الوحده بیش از پیش شود.

آگیره در باره بازی با الریان گفته است: درست است شانس ما بسیار برای صعود کم رنگ است اما ما باید از باشگاه دفاع کنیم و به فکر حیثیت باشگاه باشیم.امتیاز گرفتن تیم الوحده می تواند به صعود پرسپولیس بسیار کمک کند، تیمی که روزگاری برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دید.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم پرسپولیس و الهلال عربستان در عمان به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس