کد خبر 714181
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
استقلال

استقلالی ها که بازگشت به لیگ و مسابقات آسیایی را از دیدار برابر السد آغاز کردند این شانس را دارند تا با شکست الاهلی دوباره اوج گیری خود را آغاز کنند.

به گزارش مشرق، بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، موفقیت در آسیا اتفاقی است که می تواند مانند پیروزی در دربی هواداران استقلال را سربلند کند تا پایان سال آبی ها مطابق میل هواداران و البته منصوریان باشد.


استقلال البته برای رسیدن به این خواسته ی خود کار سختی ندارد؛ دیدار با الاهلی در خانه با توجه به حمایت چشمگیر هواداران این تیم از بازی های آسیایی اتفاقی است که برد برابر الاهلی و صعود به عنوان تیم صدرنشین را برای استقلالی ها تبدیل به موضوعی ممکن کرده است. شاگردان منصوریان هر چند هیچگاه در لیگ برتر چهره ی یک مدعی را نداشتند اما حمایت هواداران در دیدار با السد نشان داد که پیشینه ی این تیم مسابقات آسیایی برای هواداران این تیم انگیزه بالایی ایجاد کرده و آبی ها نیز با نمایش قابل قبول برابر السد در دیدار پلی آف نشان دادند که آسیا محفل مناسبی برای جبران ناکامی های آنها در لیگ شانزدهم است.


به ویژه آنکه موفقیت در آسیا موضوعی است که همواره برای آبی ها یک امتیاز ویژه محسوب می شود و هواداران این تیم مانند منصوریان برای سربلندی روی ان حساب باز کرده اند. به همین دلیل است که انتظار تحول در استقلال برابر الاهلی پس از چند نمایش پر نوسان، انتظاری به جا است.


بازیکنان استقلال اعتماد به نفس پیروزی در دربی را از بازی با السد گرفتند و پس از آن توانستند در لیگ و مسابقات آسیایی تا پایان اسفند ماه نتایج خوبی کسب کنند اما وقفه در لیگ برتر به دلیل تعطیلات ملی انگیزه ی آبی ها را کاهش داد تا استقلال در فروردین ماه دوباره پرنوسان ظاهر شود. شاگردان منصوریان در شروع آخرین ماه فصل می توانند دیدار با الاهلی را تبدیل به السدی دیگر کنند و با کسب پیروزی در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی، ضمن صعود به لیگ برتر با انگیزه و انرژی دو چندان پا به دو مسابقه حساس برابر سپاهان و پدیده بگذارنند و البته پس از آن رویای آسیایی خود در مرحله حذفی را پیگیری کنند.


ریکاوری روحی و انگیزشی بازیکنان استقلال در روزهای منتهی به بازی الاهلی می تواند تیم منصوریان را دوباره به فرم مطلوب برای کسب پیروزی برابر الاهلی نزدیک کند و البته الاهلی نیز نشان داده که حریفی آسان تر از السد قطر برای استقلال است تا بازگشت آبی ها در آستانه آغاز اردیبهشت، هدفی در دسترس برای منصوریان باشد؛ اتفاقی که می تواند سال را برای منصوریان به بهترین شکل ممکن برای آبی ها به پایان برساند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    0 9
    برابر تراکتور لوله شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس