کد خبر 713994
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
سردار اشتری

رئیس پلیس کشور، از آمادگی کامل نیروی انتظامی با ۳۰۰ هزار نیرو برای برگزاری انتخابات امن در کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران درباره اولویت های ناجا برای برگزاری انتخابات، گفت: ناجا با آمادگی کامل و توان حد اکثری آماده برگزاری انتخاباتی امن است با همکاری خوب مردم و دستگاه ها امیدواریم انتخاباتی امن داشته باشیم ناجا با ۳۰۰ هزار نفر نیرو در انتخابات حضور دارد.

وی افزود: هر گونه تجمع باید با مجوز باشد بدون مجوزها را ناجا برخورد می کند در خصوص استفاده از فضای مجازی ستاد انتخابات دستورالعمل هایی ارائه داده که افراد و احزاب باید در چارچوب آن حرکت و فعالیت کنند پلیس فتا همه کانال ها را رصد می کند و با متخلفین برخورد می شود.

سردار اشتری ادامه داد: بعد از اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان خوشبختانه کاندیداها تمکین کردند و اتفاقی نیفتاد ولی تا پایان برگزاری انتخابات ناجا در آماده باش کامل است.

وی افزود: وضعیت امنیتی در مرزهای کشور بسیار مطلوب است و تا کنون هیچ موردی نداشته ایم. وزیر اطلاعات اعلام کرده بود که ۳۵ مورد برخوردهای ضد تروریستی داشتیم که فقط ۵ مورد اطلاع رسانی شده است وظیفه امنیت در مرزها بر عهده مرزبانی است و اگر دستگاه های دیگر همکاری می کنند فقط کارشان کمک کردن است همه وظایف بر عهده ناجا است لذا همه تحرکات در مرزها و در شهرها رصد می شود و با کوچکترین تخلفی برخورد خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس