ستاد انتخابات کشور

عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جلسه عصر امروز درباره پخش زنده مناظره نامزدها تصمیمی اتخاذ نشد.

به گزارش مشرق، احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان جلسه عصر امروز این کمیسیون در صداوسیما در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه عصر امروز درباره پخش زنده مناظره نامزدها تصمیمی اتخاذ نشد. نقطه نظرات کارشناسی مطرح شد و دیروز ما مصوباتی داشتیم وامروز نقطه نظراتی مطرح شد.

وی افزود: موضوع پخش زنده شدن یا نشدن مناظره ها قرار است در جلسه فردای کمیسیون نهایی شود. همچنین مصوب شد که 3 مناظره برای نمایندگان کاندیداها برگزار می شود.

عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: فردا بعدظهر جلسه ای با نمایندگان ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، منشور و دستورالعمل انتخاباتی رسما به آنها ابلاغ خواهد شد، این منشور هم مربوزط به قوانین و ضوابط تبلیغاتی است و  هم منشور اخلاق تبلیغات انتخاباتی است که این منشور فردا به این نمایندگان ابلاغ خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: در مرحله بعدی قرعه کشی برای انتخاب نامزدها در ایام تبلیغات انجام خواهد شد که از آن پس برنامه های صداوسیما شروع به ضبط خواهد شد که امیدواریم در چند روز آینده صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که دیدگاه و نظارت اعضای کمیسیون درباره پخش زنده مناظره های نامزدها چیست تاکید کرد: به هر حال همیشه اینظور نیست که نظرات یکسان باشد دیدگاه های کارشناسی متفاوتی وجود دارد، هر یک از زاویه خاص خودشان به موضوع نگاه می کنند و امیدواریم مناظره های انتخاباتی به نحوی برگزار شود که منجر به شور و شوق انتخابات و افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری باشیم و امیورایم به نتیجه مطلوب برسیم، جلسه امشب در نزدیک شدن دیدگاه ها بیار موثر بود. نظرات و دیدگاه های به هم نزدیک شده و امیدواریم در جلسه فردا جمع بندی نهایی خوبی داشته باشیم.

گفتنی است، کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در جلسه روز گذشته خود با پخش زنده مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرده بود که این تصمیم مخالفت هر 6 نامزد و چهره‌های سیاسی و عموم مردم را در پی داشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    9 0
    این هم آخرین ترفند دولتی ها برای فراری دادن رئیس جمهور از پاسخگویی! یعنی روحانی آن قدر ضعف داشت که مجبور شدن دست به دامن نماینده شوند؟!
  • ناشناس IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    10 0
    حسش نیست ! با نماینده ام صحبت کنید . علی برکت ا...
  • رهگذر IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    11 0
    با اتخاذ تصمیم مناظره بین نمایندگان کاندیدها یک فرصت خوب برای روحانی ایجاد کردند ولی انشاا... با انتخاب فرد مناسب برای مناظره مثل زاکانی و ... امید دولت به یاس تبدیل خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس